Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 59.00zł 44.25zł
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Tytuł: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
Autor: Maciej Sasin
ISBN: 978-83-283-4239-2
Ilość stron: 368
Data wydania: 03/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Siła jest w zespole! Uwolnij ją!

Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych.

Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem?

Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.

Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających.

Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera.

Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia..


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
Tytuł książki: "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II"
Autor: Maciej Sasin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II”, kupili także:
<b>Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji</b>, <font color="navy">Ewa Wilmanowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji, Ewa Wilmanowicz, Wydawnictwo Onepress

Vue.js w akcji, Erik Hanchett, Benjamin Listwon, Wydawnictwo Helion

Finanse z arkuszem kalkulacyjnym, Bartłomiej Cegłowski, Błażej Podgórski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podejście wielomodelowe w zagadnieniach dyskryminacji i regresji, Eugeniusz Gatnar, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informatyzacja administracji publicznej Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców, Małgorzata Ganczar, Wydawnictwo CEDEWU

Spekulacja intuicyjna, Curtis Faith, Wydawnictwo Linia

Ilustrowany podręcznik strzelca wyborowego, Mark Spicer, Wydawnictwo Bellona

Mit pieniądza Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Godzina dziennie z e-mail marketingiem, Jeanniey Mullen, David Daniels, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami