Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

79.80zł
67.83zł
Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki 59.00zł
Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

Tytuł: Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
Autor: Jacek Kall
ISBN: 978-83-264-1479-4
Ilość stron: 236
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych.

Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
• funkcję, kapitał i wartość marki,
• komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
• rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
• cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
• narzędzia komunikacji mobilnej,
• technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
• zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.

Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.

Spis treści:

1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki  15
1.1. Marka i jej funkcje  15
1.2. Kapitał i wartość marki  17
1.2.1. Mózg a emocje  19
1.2.2. Kapitał marki z perspektywy konsumenta  22
1.3. Komunikacja marketingowa marki  28
1.4. Proces planowania komunikacji marketingowej marki  31
1.4.1. Wybór adresatów  34
1.4.2. Cele behawioralne i komunikacyjne  40
1.4.3. Strategia i taktyka komunikacji  44
1.4.4. Media  49
1.4.5. Budżetowanie  53
1.4.6. Ocena efektów  54

2. Homo smartphonicus i jego gadżet  59
2.1. Rewolucja komórkowa i jej konsekwencje społeczne  59
2.2. Unikatowość smartfona  65
2.3. Smartfon jako trzeci ekran  73
2.4. Ile czasu i do czego homo smartphonicus używa codziennie smartfona?  83
2.5. Pokolenie Y albo cyfrowi autochtoni  90
2.5.1. Zakupy, reklama i marki w świecie Ygreków  91
2.5.2. Segmenty wśród milenialsów  94
2.5.3. Smartfony i inne gadżety w pokoleniu Y  95
2.5.4. W zasadzie pokolenie apki  97
2.6. Konsekwencje upowszechniania się smartfonów w pokoleniu apki  98
2.7. Zdaniem praktyków  104

3. Narzędzia komunikacji mobilnej  106
3.1. Wiadomości SMS i MMS  107
3.2. Kupony mobilne  112
3.3. Kody QR  114
3.4. Witryny mobilne  118
3.5. Wyszukiwanie mobilne  123
3.6. Reklama mobilna  127
3.7. Komunikacja mobilna bazująca na lokalizacji konsumenta  133
3.7.1. Moduł GPS  134
3.7.2. Bluetooth  137
3.7.3. NFC  137
3.8. Aplikacje mobilne  140
3.9. Zdaniem praktyków  164

4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów  167
4.1. Smartfony w procesie kupowania  168
4.1.1. Zmiany w sposobie poszukiwania informacji  168
4.1.2. Zmiany w metodach kupowania i płacenia  174
4.2. Zmieniona podróż konsumenta  177
4.3. Specyfika komunikacji mobilnej  180
4.4. Planowanie komunikacji mobilnej w kontekście podróży konsumenta  184
4.5. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem smartfona  192
4.6. Kampanie mobilne - ich postrzeganie i wykorzystanie przez biznes  194
4.7. Zdaniem praktyków  198
Zakończenie  201
Kilka słów o praktykach - noty biograficzne  203

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki”, kupili także:

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem, Krzysztof Zymonik, Wydawnictwo Difin

Zarządzanie publiczne Teoria i praktyka, Konrad Raczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java Praktyczny kurs Wydanie IV, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Wycena przedsiębiorstwa Podejście scenariuszowe, Karolina Daszyńska-Żygadło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum, Joanna Świercz, Wydawnictwo Nowik

Radiologia Diagnostyka obrazowa rtg tk usg i mr, Bogdan Pruszyński, Andrzej Cieszanowski, Wydawnictwo PZWL

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami