Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Budownictwo ekologiczne Aspekty ekonomiczne

Budownictwo ekologiczne Aspekty ekonomiczne

49.00zł
BRAND sense - marka pięciu zmysłów 49.00zł
BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Autor: Martin Lindstrom

ISBN: 978-83-246-1924-5

Ilość stron: 288

Data wydania: 06/2009

Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach.

W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.

Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne - i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów – wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu).

Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.

Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą.

Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!

Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament — coś w rodzaju Brand 2.0:

  • Rozbij Swoją Markę – tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • Rytuały marki – wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej – tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki – wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.

Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!

Rozdziały:
1. Branding nieustannie ewoluuje (11)
2. Niektórym firmom się udaje (19)
3. Rozbicie marki (55)
4. Od brandingu 2D do brandingu 5D (87)
5. Stymulacja, wzmocnienie i budowanie więzi - kształtowanie marki zmysłowej (129)
6. Badania zmysłowe (173)
7. Religia marki - wnioski (205)
8. Branding - ujęcie holistyczne (241)
Projekt badawczy (263)
Kilka słów od badacza (267)

BRAND sense - marka pięciu zmysłów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „BRAND sense - marka pięciu zmysłów”, kupili także:

Polsko-angielski słownik fizyczny Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Systemy zarządzania bazami danych, Lech Banachowski, Krzystzof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK

Wektory i macierze w automatyce i elektrotechnice, Tadeusz Kaczorek, Wydawnictwo WNT

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu Wydanie II, Bożyna Pomykalska , Przemysław Pomykalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji Warsztaty, Andrzej Batko, Wydawnictwo Onepress

Dolina Białej Wody. Wydanie II, Piotr Narwaniec, Wydawnictwo Bezdroża

Mówi Napoleon Hill! Pięć zasad osobistego sukcesu, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Stephena Hawkinga i Rogera Penrose'a spór o rzeczywistość, Wojciech P. Grygiel, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor, Marek Ptak, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami