Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

58.00zł
49.30zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>W poszukiwaniu światła</b>, <font color="navy">Corry DeLaan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
W poszukiwaniu światła, Corry DeLaan, Wydawnictwo HELION
<b>Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Harry Landreth, David C. Colander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia myśli ekonomicznej Wydanie 2, Harry Landreth, David C. Colander, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie układów scalonych CMOS</b>, <font color="navy">Adam Gołda, Andrzej Kos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Projektowanie układów scalonych CMOS, Adam Gołda, Andrzej Kos, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Tworzywa sztuczne tom 3 Środki pomocnicze i specjalne zastosowanie polimerów</b>, <font color="navy">Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
Tworzywa sztuczne tom 3 Środki pomocnicze i specjalne zastosowanie polimerów, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze
<b>Księga zdrowia mózgu Najlepsze metody poprawy pamięci, ostrości umysłu i zapobiegania starzeniu się mózgu</b>, <font color="navy">David Perlmutter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vital</font>
Księga zdrowia mózgu Najlepsze metody poprawy pamięci, ostrości umysłu i zapobiegania starzeniu się mózgu, David Perlmutter, Wydawnictwo Vital
<b>Ruch telekomunikacyjny i przeciążenia sieci pakietowych</b>, <font color="navy">Zdzisław Papir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Ruch telekomunikacyjny i przeciążenia sieci pakietowych, Zdzisław Papir, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży</b>, <font color="navy">Robert Grzybek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży, Robert Grzybek, Wydawnictwo Onepress
<b>Makroekonomia Podręcznik europejski</b>, <font color="navy">Michael Burda, Charles Wyplosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Makroekonomia Podręcznik europejski, Michael Burda, Charles Wyplosz, Wydawnictwo PWE
<b>Układy oczyszczania spalin i pokładowe systemy diagnostyczne samochodów</b>, <font color="navy">Jarosław Kałużny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Układy oczyszczania spalin i pokładowe systemy diagnostyczne samochodów, Jarosław Kałużny, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami