Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej

Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej

82.00zł
65.60zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>Modelowanie i sterowanie robotów</b>, <font color="navy">Krzysztof Kozłowski, Piotr Dutkiewicz, Waldemar Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie i sterowanie robotów, Krzysztof Kozłowski, Piotr Dutkiewicz, Waldemar Wróblewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI</b>, <font color="navy">Stanisław Bolkowski, Wiesław Brociek, Henryk Rawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI, Stanisław Bolkowski, Wiesław Brociek, Henryk Rawa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows Vista dla każdego</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Windows Vista dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej</b>, <font color="navy">Rafał Graj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej, Rafał Graj, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft Office 2013 Praktyczne programowanie makr i dodatków</b>, <font color="navy">Dawid Borycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Office 2013 Praktyczne programowanie makr i dodatków, Dawid Borycki, Wydawnictwo HELION
<b>Autobusy z Sanoka 1950-2013</b>, <font color="navy">Marek Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Autobusy z Sanoka 1950-2013, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedźerów</b>, <font color="navy">Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedźerów, Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski, Wydawnictwo HELION
<b>100 sposobów na sieci bezprzewodowe Wydanie II</b>, <font color="navy">Rob Flickenger, Roger Weeks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 sposobów na sieci bezprzewodowe Wydanie II, Rob Flickenger, Roger Weeks, Wydawnictwo HELION
<b>Wydajność Javy</b>, <font color="navy">Charlie Hunt, Binu John</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wydajność Javy, Charlie Hunt, Binu John, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

70.00zł
56.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami