Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

55.00zł
41.80zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG</b>, <font color="navy">Jerzy Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
<b>SAP w 24 godziny. Wydanie V</b>, <font color="navy">Michael Missbach, George Anderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SAP w 24 godziny. Wydanie V, Michael Missbach, George Anderson, Wydawnictwo HELION
<b>Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia</b>, <font color="navy">Piotr Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia, Piotr Lipiński, Wydawnictwo EXIT
<b>Odtwarzanie i edycja dźwięku w Linuksie</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Odtwarzanie i edycja dźwięku w Linuksie, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>PHP i MySQL witryna WWW oparta na bazie danych wydanie 4</b>, <font color="navy">Kevin Yank</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL witryna WWW oparta na bazie danych wydanie 4, Kevin Yank, Wydawnictwo HELION
<b>Elektrownie wiatrowe w systemie elektroenergetycznym</b>, <font color="navy">Zbigniew Lubosny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elektrownie wiatrowe w systemie elektroenergetycznym, Zbigniew Lubosny, Wydawnictwo WNT
<b>Renowacje obiektów budowlanych Projektowanie i warunki techniczne wykonania i odbioru robót</b>, <font color="navy">Maciej Rokiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Renowacje obiektów budowlanych Projektowanie i warunki techniczne wykonania i odbioru robót, Maciej Rokiel, Wydawnictwo DW Medium
<b>Wszystko o nurkowaniu</b>, <font color="navy">Alan Mountain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Wszystko o nurkowaniu, Alan Mountain, Wydawnictwo Bellona
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

sobota, 24 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami