Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

51.45zł
39.10zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2</b>, <font color="navy">Dan Holme, Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2, Dan Holme, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Wspinaczka w skale Wydanie II</b>, <font color="navy">Craig Luebben , Topher Donahue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Wspinaczka w skale Wydanie II, Craig Luebben , Topher Donahue, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5</b>, <font color="navy">Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw Wydanie 5, Hanna Maria Kunachowicz, Irena Nadolna, Krystyna Iwanow, Wydawnictwo PZWL
<b>Eclipse podręcznik programisty</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Eclipse podręcznik programisty, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Najsłynniejsze okręty podwodne</b>, <font color="navy">David Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pascal</font>
Najsłynniejsze okręty podwodne, David Ross, Wydawnictwo Pascal
<b>Thinking in C++ edycja polska Tom 1</b>, <font color="navy">Bruce Eckel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Thinking in C++ edycja polska Tom 1, Bruce Eckel, Wydawnictwo HELION
<b>Pocket PC podręcznik użytkownika wydanie II</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pocket PC podręcznik użytkownika wydanie II, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>Sass. Nowoczesne arkusze stylów</b>, <font color="navy">Bartosz Chucherko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sass. Nowoczesne arkusze stylów, Bartosz Chucherko, Wydawnictwo HELION
<b>Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania</b>, <font color="navy">Lech Lichołaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania, Lech Lichołaj, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Arystoteles Zachęta do filozofii Fizyka

Arystoteles Zachęta do filozofii Fizyka

9.99zł
7.39zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami