Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Systemy czasu rzeczywistego QNX6 Neutrino

Systemy czasu rzeczywistego QNX6 Neutrino

78.00zł
62.40zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat</b>, <font color="navy">Mark Joyner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat, Mark Joyner, Wydawnictwo Onepress
<b>PHP i HTML Tworzenie dynamicznych stron WWW</b>, <font color="navy">Jacek Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i HTML Tworzenie dynamicznych stron WWW, Jacek Ross, Wydawnictwo HELION
<b>6 nawyków skutecznego szefa</b>, <font color="navy">Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
6 nawyków skutecznego szefa, Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell, Wydawnictwo Onepress
<b>Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka</b>, <font color="navy">Maciej Wielobób</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus
<b>Zastosowanie nieklasycznego rachunku operatorów do identyfikacji liniowych układów dynamicznych</b>, <font color="navy">Hubert Wysocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Zastosowanie nieklasycznego rachunku operatorów do identyfikacji liniowych układów dynamicznych, Hubert Wysocki, Wydawnictwo EXIT
<b>Tajemnice rekrutacji Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej</b>, <font color="navy">Karol Myszel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajemnice rekrutacji Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej, Karol Myszel, Wydawnictwo Onepress
<b>Zadania z algebry liniowej</b>, <font color="navy">Ireneusz Nabiałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zadania z algebry liniowej, Ireneusz Nabiałek, Wydawnictwo WNT
<b>Edukacja żywieniowa</b>, <font color="navy">Isobel R. Contento</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Edukacja żywieniowa, Isobel R. Contento, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia polimerów</b>, <font color="navy">Jan Pielichowski, Andrzej Puszyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
Chemia polimerów, Jan Pielichowski, Andrzej Puszyński, Wydawnictwo Fosze
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow

Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION

piątek, 14 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami