Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

59.00zł
47.20zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu

Autor: Alex Wipperfürth

ISBN: 83-246-0035-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej - zdawałoby się - przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)

III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)

IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)

V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)

VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)

Brand Hijack czyli marketing bez marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Brand Hijack czyli marketing bez marketingu”, kupili także:
<b>Praktyczne lekcje zarządzania projektami</b>, <font color="navy">Michał Kopczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Praktyczne lekcje zarządzania projektami, Michał Kopczewski, Wydawnictwo Onepress
<b>Rejestr Windows 2003 leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rejestr Windows 2003 leksykon kieszonkowy, Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba, Wydawnictwo HELION
<b>Hydrologia ogólna Wydanie 4</b>, <font color="navy">Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska, Zdzisław Mikulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydrologia ogólna Wydanie 4, Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska, Zdzisław Mikulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Facebook Daj się poznać</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Facebook Daj się poznać, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
<b>Java Techniki zaawansowane Wydanie X</b>, <font color="navy">Cay S. Horstmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Techniki zaawansowane Wydanie X, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo HELION
<b>Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365</b>, <font color="navy">Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Visual C# 2008 Projektowanie aplikacji Pierwsze starcie</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual C# 2008 Projektowanie aplikacji Pierwsze starcie, Jacek Matulewski, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course</b>, <font color="navy">Microsoft Official Academic Course</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course, Microsoft Official Academic Course, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej</b>, <font color="navy">Michael Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo G+J RBA</font>
Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

piątek, 25 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami