Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Box2D Fizyczny świat w pudełku 49.90zł
Box2D Fizyczny świat w pudełku

Tytuł: Box2D Fizyczny świat w pudełku
Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański
ISBN: 978-83-01-18055-3
Ilość stron: 214
Data wydania: 11/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł


Czy wiesz, co w pewien sposób zdeterminowało sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D - silnik fizyczny, wykorzystywany dzisiaj w setkach gier.

Ksążka ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości.

Dowiesz się, jak:
• napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona
• zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach
• tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki
• wzbogacić swój program o fizykę.

Powinieneś znać:
• C++ w stopniu podstawowym
• zintegrowane środowisko programistyczne
• podsatwy mechaniki Newtona

Spis  treści:

1. Wprowadzenie
1.1. Dla kogo jest ta książka?
1.2. Dlaczego Box2D
1.3. Platformy docelowe
1.4. Materiały uzpuełniające

2. Pricnipia physica, czyli podstawy fizyki gier
2.1. Teoria
2.2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego
2.3. Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego

3. Przygowujemy środowisko czyli decyzje projektowe
3.1. Zintegrowane środowisko programistyczne
3.2. Wizualizacja obiektów fizycznych
3.3. Debyg -framework - szablon roboczy

4. Otwieramy pudełko
4.1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D
4.2. Faza pierwsza: tłusta oliwa
Prymitywny start
Obiekty "wielkie i ciężkie"
Podłoże
Lokomotywa
4.3. Faza druga: para buch
Siły
kolizje
4.4. Faza trzecia: koła w ruch
Liny
Mosty
Ciało złożone
Cięcie obiektów
Ciała miękkie
Obekt ragdoll
Profiler

5. Piszemy "prawdziwą" grę!
5.1. Nowy, lepszy szablon aplikacji
5.2. Port na Android OS
5.3. Port na iOS
5.4. Port dokądkolwiek

Dodatki:
1. C++ Materiał referencyjny
2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny

Box2D Fizyczny świat w pudełku
Tytuł książki: "Box2D Fizyczny świat w pudełku"
Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Box2D Fizyczny świat w pudełku”, kupili także:

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo Helion

Uczenie maszynowe dla programistów, Drew Conway,John Myles White, Wydawnictwo Helion

Analiza danych z programem R, Przemysław Biecek, Wydawnictwo Naukowe PWN

OpenCL Akceleracja GPU w praktyce, Marek Sawerwain, Wydawnictwo Naukowe PWN

17 równań, które zmieniły świat, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami