Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Nowoczesność i tożsamość Wydanie 2

Nowoczesność i tożsamość Wydanie 2

49.00zł
36.75zł
Box2D Fizyczny świat w pudełku 49.90zł 37.43zł
Box2D Fizyczny świat w pudełku

Tytuł: Box2D Fizyczny świat w pudełku
Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański
ISBN: 978-83-01-18055-3
Ilość stron: 214
Data wydania: 11/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 37.43zł


Czy wiesz, co w pewien sposób zdeterminowało sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D - silnik fizyczny, wykorzystywany dzisiaj w setkach gier.

Ksążka ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości.

Dowiesz się, jak:
• napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona
• zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach
• tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki
• wzbogacić swój program o fizykę.

Powinieneś znać:
• C++ w stopniu podstawowym
• zintegrowane środowisko programistyczne
• podsatwy mechaniki Newtona

Spis  treści:

1. Wprowadzenie
1.1. Dla kogo jest ta książka?
1.2. Dlaczego Box2D
1.3. Platformy docelowe
1.4. Materiały uzpuełniające

2. Pricnipia physica, czyli podstawy fizyki gier
2.1. Teoria
2.2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego
2.3. Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego

3. Przygowujemy środowisko czyli decyzje projektowe
3.1. Zintegrowane środowisko programistyczne
3.2. Wizualizacja obiektów fizycznych
3.3. Debyg -framework - szablon roboczy

4. Otwieramy pudełko
4.1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D
4.2. Faza pierwsza: tłusta oliwa
Prymitywny start
Obiekty "wielkie i ciężkie"
Podłoże
Lokomotywa
4.3. Faza druga: para buch
Siły
kolizje
4.4. Faza trzecia: koła w ruch
Liny
Mosty
Ciało złożone
Cięcie obiektów
Ciała miękkie
Obekt ragdoll
Profiler

5. Piszemy "prawdziwą" grę!
5.1. Nowy, lepszy szablon aplikacji
5.2. Port na Android OS
5.3. Port na iOS
5.4. Port dokądkolwiek

Dodatki:
1. C++ Materiał referencyjny
2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny

Box2D Fizyczny świat w pudełku
Tytuł książki: "Box2D Fizyczny świat w pudełku"
Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Box2D Fizyczny świat w pudełku”, kupili także:
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
<b>NoSQL. Kompendium wiedzy</b>, <font color="navy">Pramod J. Sadalage, Martin Fowler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
NoSQL. Kompendium wiedzy, Pramod J. Sadalage, Martin Fowler, Wydawnictwo HELION
<b>Uczenie maszynowe dla programistów</b>, <font color="navy">Drew Conway,John Myles White</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Uczenie maszynowe dla programistów, Drew Conway,John Myles White, Wydawnictwo HELION
<b>Analiza danych z programem R</b>, <font color="navy">Przemysław Biecek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza danych z programem R, Przemysław Biecek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>17 równań, które zmieniły świat</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
17 równań, które zmieniły świat, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie Teoria przykłady zadania

Prognozowanie Teoria przykłady zadania

39.00zł
33.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

czwartek, 13 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami