Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Word 2016 Krok po kroku

Microsoft Word 2016 Krok po kroku

58.80zł
49.98zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? 33.00zł 24.75zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Autor: Matt Haig

ISBN: 83-246-0112-0

Ilość stron: 160

Data wydania: 03/2006

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny?

Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G

Rozdziały:

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej (9)

  • Nowy podział w biznesie (9)
  • "Klikokracja" internetu (11)
  • Bądź przygotowany (12)
  • O książce (14)

2. Początek (17)

  • ISP (17)
  • Nazwy domen (19)
  • Sprzedaż w sieci (20)
  • Zasady dobrego projektowania witryn (24)
  • Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
  • Integracja technologiczna (28)
  • Doradztwo (30)

3. Twoja marka internetowa (31)

  • Tworzenie społeczności (32)
  • Witryny dla obolałych oczu (34)
  • Nie tylko logo (36)
  • Ochrona marki (37)
  • Potęga nowej marki (39)

4. Rynek (41)

  • Zdefiniuj swój rynek (42)
  • Rynki międzynarodowe (44)
  • Boisko równe dla wszystkich (46)
  • Większa konkurencja (46)
  • Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku (47)
  • Pomocna dłoń (49)
  • Dodawanie wartości (53)
  • Badanie odbiorcy sieciowego (54)

5. Kwestie finansowe (55)

  • Sprzedaż produktów w sieci (55)
  • Programy partnerskie (56)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej (57)
  • Nacisk na cenę (59)
  • Jawność cen (60)
  • Kwestie walutowe (60)
  • Potencjał zysku (62)

6. Klienci (63)

  • Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com) (64)
  • Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem (64)

7. Promocja (79)

  • Reklama w sieci (79)
  • Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
  • Marketing wirusowy (81)
  • Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad (84)
  • Sieciowe PR (86)
  • Marketing za zgodą (91)
  • SPAM (91)
  • Zbieranie adresów e-mail (92)

8. Mierzenie wyników (95)

  • ROI czy RIP (96)
  • Wyniki nienamacalne (98)
  • Potrzeba dokładności (100)
  • Wyznaczniki ROI (103)
  • ROI i handel elektroniczny (104)
  • Co mierzysz? (105)
  • Dzienniki dostępu (107)
  • Darmowe usługi śledzące aktywność strony (108)
  • Mierzenie rezultatów "miękkich" (109)
  • Mierzenie sukcesu w przyszłości (110)
  • Ciągły proces (111)

9. Bezpieczeństwo (113)

  • Oceń sytuację (114)
  • Systemy płatności (115)
  • Hakerzy i firewall (116)
  • VPN (116)
  • Wirusy i robaki (117)
  • Ochrona przed wirusami - rady (117)
  • Fałszywe ostrzeżenia (119)
  • Oprogramowanie antywirusowe (120)
  • Prywatność (120)
  • Powiadom swoich klientów (122)
  • Kwestie prawne (123)
  • Plan awaryjny (124)
  • Zagrożenie wewnętrzne (125)
  • Outsourcing (126)

10. Przyszłość (129)

  • SMS (129)
  • Voice Portal (130)
  • P2P (131)
  • XML (135)
  • 3G (136)
  • Produkty informacyjne (137)
  • Sieci biznesowe (138)

11. Następne kroki (141)

  • Znajdziesz w sieci (141)

Słownik (145)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 24,75zł

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Tytuł książki: "Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?"
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 33.00zł 24.75zł
Klienci, którzy kupili „Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?”, kupili także:
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Adam Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Zakończcie ten kryzys!, Paul Krugman, Wydawnictwo Onepress

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Demon Maxwella Dzieje i filozofia pewnego eksperymentu, Robert Piotrowski, Wydawnictwo Dialog

Elementarne wprowadzenie do szczególnej teorii względności nieco... inaczej E=mc2, Józef Gelbard, Wydawnictwo Poligraf

Rachunkowość zarządcza Wydanie II, Alicja Anna Jaruga, Przemysław Kabalski, Anna Szychta, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wielka Płyta. Analiza skuteczności podwyższania efektywności energetycznej, Anna Ostańska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone, Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami