Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego

Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego

46.00zł
39.10zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? 33.00zł 23.43zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Autor: Matt Haig

ISBN: 83-246-0112-0

Ilość stron: 160

Data wydania: 03/2006

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny?

Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G

Rozdziały:

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej (9)

  • Nowy podział w biznesie (9)
  • "Klikokracja" internetu (11)
  • Bądź przygotowany (12)
  • O książce (14)

2. Początek (17)

  • ISP (17)
  • Nazwy domen (19)
  • Sprzedaż w sieci (20)
  • Zasady dobrego projektowania witryn (24)
  • Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
  • Integracja technologiczna (28)
  • Doradztwo (30)

3. Twoja marka internetowa (31)

  • Tworzenie społeczności (32)
  • Witryny dla obolałych oczu (34)
  • Nie tylko logo (36)
  • Ochrona marki (37)
  • Potęga nowej marki (39)

4. Rynek (41)

  • Zdefiniuj swój rynek (42)
  • Rynki międzynarodowe (44)
  • Boisko równe dla wszystkich (46)
  • Większa konkurencja (46)
  • Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku (47)
  • Pomocna dłoń (49)
  • Dodawanie wartości (53)
  • Badanie odbiorcy sieciowego (54)

5. Kwestie finansowe (55)

  • Sprzedaż produktów w sieci (55)
  • Programy partnerskie (56)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej (57)
  • Nacisk na cenę (59)
  • Jawność cen (60)
  • Kwestie walutowe (60)
  • Potencjał zysku (62)

6. Klienci (63)

  • Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com) (64)
  • Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem (64)

7. Promocja (79)

  • Reklama w sieci (79)
  • Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
  • Marketing wirusowy (81)
  • Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad (84)
  • Sieciowe PR (86)
  • Marketing za zgodą (91)
  • SPAM (91)
  • Zbieranie adresów e-mail (92)

8. Mierzenie wyników (95)

  • ROI czy RIP (96)
  • Wyniki nienamacalne (98)
  • Potrzeba dokładności (100)
  • Wyznaczniki ROI (103)
  • ROI i handel elektroniczny (104)
  • Co mierzysz? (105)
  • Dzienniki dostępu (107)
  • Darmowe usługi śledzące aktywność strony (108)
  • Mierzenie rezultatów "miękkich" (109)
  • Mierzenie sukcesu w przyszłości (110)
  • Ciągły proces (111)

9. Bezpieczeństwo (113)

  • Oceń sytuację (114)
  • Systemy płatności (115)
  • Hakerzy i firewall (116)
  • VPN (116)
  • Wirusy i robaki (117)
  • Ochrona przed wirusami - rady (117)
  • Fałszywe ostrzeżenia (119)
  • Oprogramowanie antywirusowe (120)
  • Prywatność (120)
  • Powiadom swoich klientów (122)
  • Kwestie prawne (123)
  • Plan awaryjny (124)
  • Zagrożenie wewnętrzne (125)
  • Outsourcing (126)

10. Przyszłość (129)

  • SMS (129)
  • Voice Portal (130)
  • P2P (131)
  • XML (135)
  • 3G (136)
  • Produkty informacyjne (137)
  • Sieci biznesowe (138)

11. Następne kroki (141)

  • Znajdziesz w sieci (141)

Słownik (145)

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Tytuł książki: "Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?"
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 33.00zł 23.43zł
Klienci, którzy kupili „Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?”, kupili także:
<b>Potęga Google'a Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya</b>, <font color="navy">Richard L. Brandt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Potęga Google'a Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Znak
<b>Mózg Fascynacje problemy tajemnice Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jerzy Vetulani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Homini</font>
Mózg Fascynacje problemy tajemnice Wydanie 3, Jerzy Vetulani, Wydawnictwo Homini
<b>C++ receptury</b>, <font color="navy">D. Ryan Stephens, Christopher Diggins, Jonathan Turkanis, Jeff Cogswel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ receptury, D. Ryan Stephens, Christopher Diggins, Jonathan Turkanis, Jeff Cogswel, Wydawnictwo HELION
<b>T-SQL dla zaawansowanych. Przewodnik programisty. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Miguel Cebollero, Michael Coles, Jay Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
T-SQL dla zaawansowanych. Przewodnik programisty. Wydanie IV, Miguel Cebollero, Michael Coles, Jay Natarajan, Wydawnictwo HELION
<b>Wzmacniacze operacyjne Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Bruce Carter, Ron Mancini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wzmacniacze operacyjne Teoria i praktyka, Bruce Carter, Ron Mancini, Wydawnictwo BTC
<b>Silniki pojazdów samochodowych Część 2 Układy zasilania, chłodzenia, smarowania, dolotowe i wylotowe</b>, <font color="navy">Piotr Zając</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Silniki pojazdów samochodowych Część 2 Układy zasilania, chłodzenia, smarowania, dolotowe i wylotowe, Piotr Zając, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Budowa i utrzymanie mostów</b>, <font color="navy">Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Budowa i utrzymanie mostów, Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki, Wydawnictwo WKiŁ
<b>OpenOffice 2.0 Impress dla systemu Windows</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
OpenOffice 2.0 Impress dla systemu Windows, , Wydawnictwo NAKOM
<b>SQL zaawansowane techniki programowania</b>, <font color="navy">Joe Celko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
SQL zaawansowane techniki programowania, Joe Celko, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Pola i fale elektromagnetyczne Wydanie V

Pola i fale elektromagnetyczne Wydanie V

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami