Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129.00zł
101.91zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? 33.00zł 23.43zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Autor: Matt Haig

ISBN: 83-246-0112-0

Ilość stron: 160

Data wydania: 03/2006

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny?

Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G

Rozdziały:

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej (9)

  • Nowy podział w biznesie (9)
  • "Klikokracja" internetu (11)
  • Bądź przygotowany (12)
  • O książce (14)

2. Początek (17)

  • ISP (17)
  • Nazwy domen (19)
  • Sprzedaż w sieci (20)
  • Zasady dobrego projektowania witryn (24)
  • Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
  • Integracja technologiczna (28)
  • Doradztwo (30)

3. Twoja marka internetowa (31)

  • Tworzenie społeczności (32)
  • Witryny dla obolałych oczu (34)
  • Nie tylko logo (36)
  • Ochrona marki (37)
  • Potęga nowej marki (39)

4. Rynek (41)

  • Zdefiniuj swój rynek (42)
  • Rynki międzynarodowe (44)
  • Boisko równe dla wszystkich (46)
  • Większa konkurencja (46)
  • Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku (47)
  • Pomocna dłoń (49)
  • Dodawanie wartości (53)
  • Badanie odbiorcy sieciowego (54)

5. Kwestie finansowe (55)

  • Sprzedaż produktów w sieci (55)
  • Programy partnerskie (56)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej (57)
  • Nacisk na cenę (59)
  • Jawność cen (60)
  • Kwestie walutowe (60)
  • Potencjał zysku (62)

6. Klienci (63)

  • Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com) (64)
  • Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem (64)

7. Promocja (79)

  • Reklama w sieci (79)
  • Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
  • Marketing wirusowy (81)
  • Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad (84)
  • Sieciowe PR (86)
  • Marketing za zgodą (91)
  • SPAM (91)
  • Zbieranie adresów e-mail (92)

8. Mierzenie wyników (95)

  • ROI czy RIP (96)
  • Wyniki nienamacalne (98)
  • Potrzeba dokładności (100)
  • Wyznaczniki ROI (103)
  • ROI i handel elektroniczny (104)
  • Co mierzysz? (105)
  • Dzienniki dostępu (107)
  • Darmowe usługi śledzące aktywność strony (108)
  • Mierzenie rezultatów "miękkich" (109)
  • Mierzenie sukcesu w przyszłości (110)
  • Ciągły proces (111)

9. Bezpieczeństwo (113)

  • Oceń sytuację (114)
  • Systemy płatności (115)
  • Hakerzy i firewall (116)
  • VPN (116)
  • Wirusy i robaki (117)
  • Ochrona przed wirusami - rady (117)
  • Fałszywe ostrzeżenia (119)
  • Oprogramowanie antywirusowe (120)
  • Prywatność (120)
  • Powiadom swoich klientów (122)
  • Kwestie prawne (123)
  • Plan awaryjny (124)
  • Zagrożenie wewnętrzne (125)
  • Outsourcing (126)

10. Przyszłość (129)

  • SMS (129)
  • Voice Portal (130)
  • P2P (131)
  • XML (135)
  • 3G (136)
  • Produkty informacyjne (137)
  • Sieci biznesowe (138)

11. Następne kroki (141)

  • Znajdziesz w sieci (141)

Słownik (145)

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Tytuł książki: "Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?"
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 33.00zł 23.43zł
Klienci, którzy kupili „Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?”, kupili także:
<b>Dziecko w sieci</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Alicja Krupińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dziecko w sieci, Bartosz Danowski, Alicja Krupińska, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie funkcyjne. Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joshua Backfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie funkcyjne. Krok po kroku, Joshua Backfield, Wydawnictwo HELION
<b>Motywowanie w erze Web 2.0+</b>, <font color="navy">Anna Wziątek-Staśko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Motywowanie w erze Web 2.0+, Anna Wziątek-Staśko, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Nowoczesne kompendium fizyki</b>, <font color="navy">Horst Stöcker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne kompendium fizyki, Horst Stöcker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przetwarzanie i analiza danych w języku Python</b>, <font color="navy">Marek Gogolewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przetwarzanie i analiza danych w języku Python, Marek Gogolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy rachunkowości Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">Piotr Szczypa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Podstawy rachunkowości Od teorii do praktyki, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika</b>, <font color="navy">Jerzy Leyko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fotografia cyfrowa w podczerwieni Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Deborah Sandidge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa w podczerwieni Warsztaty fotograficzne, Deborah Sandidge, Wydawnictwo HELION
<b>Spawanie gazowe i cięcie tlenowe</b>, <font color="navy">Jerzy Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Spawanie gazowe i cięcie tlenowe, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA
 Koszyk
1 x Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN
39.10zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych

Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych

70.00zł
56.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami