Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Maria Skłodowska-Curie

Maria Skłodowska-Curie

39.90zł
31.92zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? 33.00zł 23.43zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Autor: Matt Haig

ISBN: 83-246-0112-0

Ilość stron: 160

Data wydania: 03/2006

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny?

Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G

Rozdziały:

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej (9)

  • Nowy podział w biznesie (9)
  • "Klikokracja" internetu (11)
  • Bądź przygotowany (12)
  • O książce (14)

2. Początek (17)

  • ISP (17)
  • Nazwy domen (19)
  • Sprzedaż w sieci (20)
  • Zasady dobrego projektowania witryn (24)
  • Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
  • Integracja technologiczna (28)
  • Doradztwo (30)

3. Twoja marka internetowa (31)

  • Tworzenie społeczności (32)
  • Witryny dla obolałych oczu (34)
  • Nie tylko logo (36)
  • Ochrona marki (37)
  • Potęga nowej marki (39)

4. Rynek (41)

  • Zdefiniuj swój rynek (42)
  • Rynki międzynarodowe (44)
  • Boisko równe dla wszystkich (46)
  • Większa konkurencja (46)
  • Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku (47)
  • Pomocna dłoń (49)
  • Dodawanie wartości (53)
  • Badanie odbiorcy sieciowego (54)

5. Kwestie finansowe (55)

  • Sprzedaż produktów w sieci (55)
  • Programy partnerskie (56)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej (57)
  • Nacisk na cenę (59)
  • Jawność cen (60)
  • Kwestie walutowe (60)
  • Potencjał zysku (62)

6. Klienci (63)

  • Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com) (64)
  • Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem (64)

7. Promocja (79)

  • Reklama w sieci (79)
  • Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
  • Marketing wirusowy (81)
  • Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad (84)
  • Sieciowe PR (86)
  • Marketing za zgodą (91)
  • SPAM (91)
  • Zbieranie adresów e-mail (92)

8. Mierzenie wyników (95)

  • ROI czy RIP (96)
  • Wyniki nienamacalne (98)
  • Potrzeba dokładności (100)
  • Wyznaczniki ROI (103)
  • ROI i handel elektroniczny (104)
  • Co mierzysz? (105)
  • Dzienniki dostępu (107)
  • Darmowe usługi śledzące aktywność strony (108)
  • Mierzenie rezultatów "miękkich" (109)
  • Mierzenie sukcesu w przyszłości (110)
  • Ciągły proces (111)

9. Bezpieczeństwo (113)

  • Oceń sytuację (114)
  • Systemy płatności (115)
  • Hakerzy i firewall (116)
  • VPN (116)
  • Wirusy i robaki (117)
  • Ochrona przed wirusami - rady (117)
  • Fałszywe ostrzeżenia (119)
  • Oprogramowanie antywirusowe (120)
  • Prywatność (120)
  • Powiadom swoich klientów (122)
  • Kwestie prawne (123)
  • Plan awaryjny (124)
  • Zagrożenie wewnętrzne (125)
  • Outsourcing (126)

10. Przyszłość (129)

  • SMS (129)
  • Voice Portal (130)
  • P2P (131)
  • XML (135)
  • 3G (136)
  • Produkty informacyjne (137)
  • Sieci biznesowe (138)

11. Następne kroki (141)

  • Znajdziesz w sieci (141)

Słownik (145)

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Tytuł książki: "Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?"
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 33.00zł 23.43zł
Klienci, którzy kupili „Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?”, kupili także:
<b>Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem</b>, <font color="navy">Richard Templar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus
<b>Design Management</b>, <font color="navy">Kathryn Best</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Design Management, Kathryn Best, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia organiczna McMurry Rozwiązywanie problemów</b>, <font color="navy">Susan McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Rozwiązywanie problemów, Susan McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Logistyka dla inżynierów</b>, <font color="navy">Stanisław Niziński, Józef Żurek, Krzysztof Ligier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Logistyka dla inżynierów, Stanisław Niziński, Józef Żurek, Krzysztof Ligier, Wydawnictwo WKiŁ
<b>System 7 punktów Scotta Kelbyego Kluczowe techniki które dzielą przeciętne zdjęcie od prawdziwej fotografii</b>, <font color="navy">Scott Kleby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
System 7 punktów Scotta Kelbyego Kluczowe techniki które dzielą przeciętne zdjęcie od prawdziwej fotografii, Scott Kleby, Wydawnictwo HELION
<b>Trening bez przyrządów. Ponad 100 skutecznych ćwiczeń modelujących sylwetkę</b>, <font color="navy">Ingo Frobose</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Trening bez przyrządów. Ponad 100 skutecznych ćwiczeń modelujących sylwetkę, Ingo Frobose, Wydawnictwo RM
<b>Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter</b>, <font color="navy">Józef Korbicz , Jan M. Kościelny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter, Józef Korbicz , Jan M. Kościelny, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych</b>, <font color="navy">Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych, Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek, Wydawnictwo HELION
<b>Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Kolejne wskazówki</b>, <font color="navy">Adam Pash, Gina Trapani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Kolejne wskazówki, Adam Pash, Gina Trapani, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy i struktury danych

Algorytmy i struktury danych

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami