Tytuł: | Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 | Autor: | Michael Tasner | ISBN: | 978-83-264-1113-7 | Ilość stron: | 280 | Data wydania: | 04/2011 | Format: | 148 × 210 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 49.00zł |
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca...
Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?
Nowy "marketing treści" Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?
Plurk? Ustream? Joost? Tumblr? iGoogle? Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem. Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"
Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów! Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"
Rozdziały: 1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0? 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych 10. Firmy ze świata Web 3.0 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 --- Pozycja niedostępna.---
|