Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

59.90zł
49.12zł
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 49.00zł
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Tytuł: Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor: Michael Tasner
ISBN: 978-83-264-1113-7
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2011
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca...

Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android
Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream? Joost? Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"

Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"

Rozdziały:
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych
8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych
9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
10. Firmy ze świata Web 3.0
11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!

Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0”, kupili także:

Broń sportowa i wyczynowa, Marek Czerwiński, Wydawnictwo Bellona

Metody akumulacji danych w analizie obrazów cyfrowych, Leszek J. Chmielewski, Wydawnictwo EXIT

TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe, Ankit Jain, Armando Fandango, Amita Kapoor, Wydawnictwo Helion

Elementy robotyki humanoidalnej Projekt głowy humanoidalnej PALADYN, Piotr Kaźmierczak, Krzysztof Luks, Lech Polkowski, Wydawnictwo PJWSTK

Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2, Zbigniew Osiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementarz kobiety bezpiecznej, Sylwester Kowalski, Wydawnictwo Onepress

Wielki atlas narciarski Francja i najlepsze regiony narciarskie świata, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA

Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty, Alina Kozarkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami