Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

58.80zł
49.98zł
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 49.00zł
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Tytuł: Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor: Michael Tasner
ISBN: 978-83-264-1113-7
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2011
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca...

Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android
Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream? Joost? Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"

Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"

Rozdziały:
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych
8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych
9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
10. Firmy ze świata Web 3.0
11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!

Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0”, kupili także:
<b>Geologia kontynentów Wydanie III</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia kontynentów Wydanie III, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Cyfrowa dorosłość Jak pokolenie sieci zmienia nasz świat, Don Tapscott, Wydawnictwo WAiP

Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III, Ed Burnette, Wydawnictwo Helion

Australia Tour, Przemysław Saleta, Jacek Czachor, Marek Tomalik, Wydawnictwo Bezdroża

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo
<b>Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne</b>, <font color="navy">Marty Cagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne, Marty Cagan, Wydawnictwo Helion
<b>Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych w badaniach politologicznych</b>, <font color="navy">Łukasz Wordliczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych w badaniach politologicznych, Łukasz Wordliczek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa, Ewa Stefaniak-Piasek, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami