Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Uzależnienia komputerowe Diagnoza rozpowszechnienie terapia

Uzależnienia komputerowe Diagnoza rozpowszechnienie terapia

35.00zł
31.50zł
Blender Podstawy modelowania 39.00zł 33.15zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

Rozdział 3. Powieka (35)

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

Rozdział 6. Twarz (105)

Rozdział 7. Głowa (127)

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

Rozdział 11. Włosy (227)

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

Blender Podstawy modelowania
Tytuł książki: "Blender Podstawy modelowania"
Autor: Bogdan Bociek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 33.15zł
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Wskaźniki w języku C Przewodnik</b>, <font color="navy">Richard Reese</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wskaźniki w języku C Przewodnik, Richard Reese, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy sieci komputerowych</b>, <font color="navy">Russell Bradford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy sieci komputerowych, Russell Bradford, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">Rebecca Riordan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową), Rebecca Riordan, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne Flash MX 2004 ActionScript</b>, <font color="navy">Krzysztof Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne Flash MX 2004 ActionScript, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami