Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk

WCAG 2.0 Podręcznik dobrych praktyk

44.90zł
35.92zł
Blender Podstawy modelowania 39.00zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

 

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

 

 

Rozdział 3. Powieka (35)

 

 

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

 

 

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

 

 

Rozdział 6. Twarz (105)

 

 

Rozdział 7. Głowa (127)

 

 

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

 

 

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

 

 

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

 

 

Rozdział 11. Włosy (227)

 

 

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

 

Blender Podstawy modelowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI</b>, <font color="navy">Stephen Prata</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI, Stephen Prata, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne Oracle</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne Oracle, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>J2ME tworzenie gier</b>, <font color="navy">Janusz Grzyb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
J2ME tworzenie gier, Janusz Grzyb, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Laboratorium w szufladzie Biologia

Laboratorium w szufladzie Biologia

39.00zł
31.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw Shawn Wallace HELION
Linux. Profesjonalne administrowanie systemem. Wydanie II Dennis Matotek, James Turnbull, Peter Lieverdink HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN

sobota, 16 styczeń 2021   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami