Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

55.00zł
41.80zł
Blender Podstawy modelowania 39.00zł 33.15zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

Rozdział 3. Powieka (35)

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

Rozdział 6. Twarz (105)

Rozdział 7. Głowa (127)

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

Rozdział 11. Włosy (227)

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

Blender Podstawy modelowania
Tytuł książki: "Blender Podstawy modelowania"
Autor: Bogdan Bociek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 33.15zł
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Wskaźniki w języku C Przewodnik</b>, <font color="navy">Richard Reese</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wskaźniki w języku C Przewodnik, Richard Reese, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy sieci komputerowych</b>, <font color="navy">Russell Bradford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy sieci komputerowych, Russell Bradford, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">Rebecca Riordan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową), Rebecca Riordan, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne Flash MX 2004 ActionScript</b>, <font color="navy">Krzysztof Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne Flash MX 2004 ActionScript, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami