Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

79.80zł
67.83zł
Blender Podstawy modelowania 39.00zł 33.15zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

Rozdział 3. Powieka (35)

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

Rozdział 6. Twarz (105)

Rozdział 7. Głowa (127)

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

Rozdział 11. Włosy (227)

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

Blender Podstawy modelowania
Tytuł książki: "Blender Podstawy modelowania"
Autor: Bogdan Bociek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 33.15zł
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
<b>J2ME tworzenie gier</b>, <font color="navy">Janusz Grzyb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
J2ME tworzenie gier, Janusz Grzyb, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Kombinatoryka dla programistów wydanie III</b>, <font color="navy">Witold Lipski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Kombinatoryka dla programistów wydanie III, Witold Lipski, Wydawnictwo WNT
<b>Kompresja danych Podstawy, metody bezstratne, kodery obrazów</b>, <font color="navy">Artur Przelaskowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Kompresja danych Podstawy, metody bezstratne, kodery obrazów, Artur Przelaskowski, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

29.90zł
21.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

sobota, 23 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami