Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

92.40zł
69.30zł
Blender Podstawy modelowania 39.00zł 27.69zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

Rozdział 3. Powieka (35)

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

Rozdział 6. Twarz (105)

Rozdział 7. Głowa (127)

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

Rozdział 11. Włosy (227)

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

Blender Podstawy modelowania
Tytuł książki: "Blender Podstawy modelowania"
Autor: Bogdan Bociek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:
<b>J2ME tworzenie gier</b>, <font color="navy">Janusz Grzyb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
J2ME tworzenie gier, Janusz Grzyb, Wydawnictwo HELION
<b>LATEX wiersz po wierszu</b>, <font color="navy">Antoni Diller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LATEX wiersz po wierszu, Antoni Diller, Wydawnictwo HELION
<b>Ubuntu Linux dla każdego + CD</b>, <font color="navy">Rickford Grant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ubuntu Linux dla każdego + CD, Rickford Grant, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kombinatoryka dla programistów wydanie III</b>, <font color="navy">Witold Lipski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Kombinatoryka dla programistów wydanie III, Witold Lipski, Wydawnictwo WNT
<b>Flash CS3 PL ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Joanna Pasek, Krzysztof Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Flash CS3 PL ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do algorytmów</b>, <font color="navy">Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino

Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino

79.00zł
31.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN

poniedziałek, 20 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami