Autor: Bogdan Bociek
ISBN: 978-83-246-0630-6
Ilość stron: 312
Data wydania: 06/2007
Zawiera CD
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.
Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.
Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.
Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie (9)
Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)
Rozdział 3. Powieka (35)
Rozdział 4. Policzek i nos (55)
Rozdział 5. Poprawianie urody (81)
Rozdział 6. Twarz (105)
Rozdział 7. Głowa (127)
Rozdział 8. Poprawki modelu (157)
Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)
Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)
Rozdział 11. Włosy (227)
Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)
Blender Podstawy modelowania --- Pozycja niedostępna.---
|