Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microssoft Office 2016 Krok po kroku

Microssoft Office 2016 Krok po kroku

79.80zł
56.66zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty 49.00zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty

Autor: Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-1465-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 12/2008

Zawiera DVD

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów, pozwalających uzyskać praktycznie dowolny kształt.

Istnieje kilka wersji Blendera - na różne platformy sprzętowe i programowe. Za pomocą tej aplikacji można tworzyć przestrzenne projekty techniczne, gry komputerowe, reklamy telewizyjne i profesjonalne logotypy firm. To wszystko sprawia, że Blender jest niezwykle popularny i coraz szerzej wykorzystywany.

„Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty” to nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu - czołgu M1A2 Abrams. Dzięki temu możesz nauczyć się, na czym polega modelowanie, teksturowanie, rozpakowywanie siatek, rigging oraz rendering.

Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie tylko narzędzia i funkcje, ale także sposoby organizacji pracy nad projektem.

  • Bluprints
  • Skrypty języka Python
  • Przygotowanie projektu
  • Modelowanie
  • Rewaloryzacja
  • Pędzle, desenie i efekty ze zdjęć
  • Malowanie modelu hi-poly oraz low-poly
  • UV Unwrapping
  • Rigging
  • Rendering i środowisko renderingu Kerkythea
  • Typy świateł i oświetlenia
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty”, kupili także:

Duch w sieci. Moje przygody jako najbardziej poszukiwanego hakera wszech czasów, Kevin Mitnick (Author), Steve Wozniak (Foreword), William L. Simon (Co, Wydawnictwo Helion

Badania marketingowe w małej firmie, Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman, Wydawnictwo Onepress

Notacja modelowania procesów biznesowych podstawy Business Process Modeling Notation BPMN, Marek Piotrowski, Wydawnictwo BTC
<b>Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej</b>, <font color="navy">Lee Smolin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński

Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II, Tadeusz Mikulczyński , Zdzisław Samsonowicz , Rafał Więcławek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przykłady obliczeń wybranych konstrukcji drewnianych, Lech Rudziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05, Michał Cedro , Daniel Wilczkowski, Wydawnictwo WKiŁ

E-biznes 50 kroków do pozyskania nowych klientów na twojej stronie www, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM

Środowiska programowania robotów, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk , Szymon Borys, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami