Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

110.25zł
89.30zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty 49.00zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty

Autor: Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-1465-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 12/2008

Zawiera DVD

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów, pozwalających uzyskać praktycznie dowolny kształt.

Istnieje kilka wersji Blendera - na różne platformy sprzętowe i programowe. Za pomocą tej aplikacji można tworzyć przestrzenne projekty techniczne, gry komputerowe, reklamy telewizyjne i profesjonalne logotypy firm. To wszystko sprawia, że Blender jest niezwykle popularny i coraz szerzej wykorzystywany.

„Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty” to nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu - czołgu M1A2 Abrams. Dzięki temu możesz nauczyć się, na czym polega modelowanie, teksturowanie, rozpakowywanie siatek, rigging oraz rendering.

Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie tylko narzędzia i funkcje, ale także sposoby organizacji pracy nad projektem.

  • Bluprints
  • Skrypty języka Python
  • Przygotowanie projektu
  • Modelowanie
  • Rewaloryzacja
  • Pędzle, desenie i efekty ze zdjęć
  • Malowanie modelu hi-poly oraz low-poly
  • UV Unwrapping
  • Rigging
  • Rendering i środowisko renderingu Kerkythea
  • Typy świateł i oświetlenia
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty”, kupili także:

Bascom 51 w przykładach, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC

Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy, Nicolaj Hojer Nielsen, Wydawnictwo Onepress

Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania, Kevin Hogan, William Horton, Wydawnictwo Onepress

Ślub w obiektywie Zatrzymaj w kadrze ten wyjątkowy dzień, Glen Johnson, Wydawnictwo Helion

Poszukaj w sobie Zaskakujący sposób na sukces i szczęście (oraz pokój na świecie), Chade-Meng Tan , Daniel Goleman (przedmowa), Wydawnictwo GALAKTYKA

Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony, Joanna Holewa, Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie mebli, Jerzy Smardzewski, Wydawnictwo PWRiL

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone, Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz, Wydawnictwo Onepress

Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego, Edward Scheinerman, Wydawnictwo Prószyński

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami