Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty 49.00zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty

Autor: Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-1465-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 12/2008

Zawiera DVD

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów, pozwalających uzyskać praktycznie dowolny kształt.

Istnieje kilka wersji Blendera - na różne platformy sprzętowe i programowe. Za pomocą tej aplikacji można tworzyć przestrzenne projekty techniczne, gry komputerowe, reklamy telewizyjne i profesjonalne logotypy firm. To wszystko sprawia, że Blender jest niezwykle popularny i coraz szerzej wykorzystywany.

„Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty” to nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu - czołgu M1A2 Abrams. Dzięki temu możesz nauczyć się, na czym polega modelowanie, teksturowanie, rozpakowywanie siatek, rigging oraz rendering.

Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie tylko narzędzia i funkcje, ale także sposoby organizacji pracy nad projektem.

  • Bluprints
  • Skrypty języka Python
  • Przygotowanie projektu
  • Modelowanie
  • Rewaloryzacja
  • Pędzle, desenie i efekty ze zdjęć
  • Malowanie modelu hi-poly oraz low-poly
  • UV Unwrapping
  • Rigging
  • Rendering i środowisko renderingu Kerkythea
  • Typy świateł i oświetlenia
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty”, kupili także:
<b>Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki</b>, <font color="navy">Mirosław Skwarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki, Mirosław Skwarek, Wydawnictwo Onepress
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion

Podstawy konstrukcji maszyn Część 1 Wstęp do projektowania, Piotr Boś, Sławomir Sitarz, Wydawnictwo WKiŁ

System pomiaru drgań mechanicznych, Tomasz Kucharski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka pisania Przewodnik po tekstach użytkowych, Monika Zaśko-Zielińska, Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Wydawnictwo Naukowe PWN

jQuery 1.3 Wprowadzenie, Jonathan Chaffer, Karl Swedberg, John Resig, Wydawnictwo Helion

Programowanie w środowisku systemu UNIX, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT

Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Tomasz Bartosz Kalinowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Czemu służy grafika użytkowa?, Alice Twemlow, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami