Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
AI Podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze

AI Podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze

69.90zł
55.92zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty 49.00zł
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty

Autor: Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-1465-3

Ilość stron: 328

Data wydania: 12/2008

Zawiera DVD

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów, pozwalających uzyskać praktycznie dowolny kształt.

Istnieje kilka wersji Blendera - na różne platformy sprzętowe i programowe. Za pomocą tej aplikacji można tworzyć przestrzenne projekty techniczne, gry komputerowe, reklamy telewizyjne i profesjonalne logotypy firm. To wszystko sprawia, że Blender jest niezwykle popularny i coraz szerzej wykorzystywany.

„Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty” to nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu - czołgu M1A2 Abrams. Dzięki temu możesz nauczyć się, na czym polega modelowanie, teksturowanie, rozpakowywanie siatek, rigging oraz rendering.

Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie tylko narzędzia i funkcje, ale także sposoby organizacji pracy nad projektem.

  • Bluprints
  • Skrypty języka Python
  • Przygotowanie projektu
  • Modelowanie
  • Rewaloryzacja
  • Pędzle, desenie i efekty ze zdjęć
  • Malowanie modelu hi-poly oraz low-poly
  • UV Unwrapping
  • Rigging
  • Rendering i środowisko renderingu Kerkythea
  • Typy świateł i oświetlenia
Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty”, kupili także:

Psychologia pozytywna Nauka o szczęściu, zdrowiu, sile i cnotach człowieka, Janusz Czapiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem, David Allen, Wydawnictwo Onepress

Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress

C++ dla bystrzaków. Wydanie VII, Stephen R. Davis, Wydawnictwo Helion

Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie, Bartłomiej Błaszczyszyn , Tomasz Rolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Domy jednorodzinne Konstruowanie i obliczanie, Stefan Pyrak, Hanna Michalak, Wydawnictwo Arkady

Instalacje elektryczne Wydanie 9 zmienione, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie gier na platformę Android 4, J. F. DiMarzio, Wydawnictwo Helion

Przyspieszenie A Twist of the Wrist, Keith Code, Wydawnictwo Buk Rower

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami