Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych

Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych

30.45zł
22.84zł
Blender Mistrzowskie animacje 3D 79.00zł 63.20zł
Blender Mistrzowskie animacje 3D

Autor: Tony Mullen

ISBN: 978-83-246-2558-1

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2010

Zawiera CD

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał.

Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera.

Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier

Rozdziały:

Część I: Zgłębianie Blendera 3D (21)
1. Konfigurowanie środowiska pracy (23)
2. Rzeźbienie i tworzenie nowej topologii obiektu (53)
3. Zwiększanie realizmu scen za pomocą odpowiednich tekstur i materiałów (97)
4. Komponowanie wideoklipów przy użyciu węzłów (135)
5. Edytor wideo (VSE) (175)

Część II: Zgłębianie Pythona (209)
6. Python dla niecierpliwych (211)
7. Skrypty Pythona w Blenderze (233)
8. Wąż o wielu głowach, czyli inne zastosowania Pythona w Blenderze (261)

Część III: Zgłębianie blenderowego silnika gier (293)
9. Przygotowywanie scen dla silnika gier (295)
10. Uruchamianie silnika gier (339)
11. Łączenie potęgi Pythona z możliwościami silnika gier (373)

Dodatki (399)
A: Rozwiązania (401)
B: Hierarchie modułów i klas pythonowego API Blendera (415)
C: Ewolucja interfejsu użytkownika programu Blender (421)
D: Informacje o płycie dołączonej do książki (447)

Blender Mistrzowskie animacje 3D
Tytuł książki: "Blender Mistrzowskie animacje 3D"
Autor: Tony Mullen
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 63.20zł
Klienci, którzy kupili „Blender Mistrzowskie animacje 3D”, kupili także:
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
<b>Blender 2.69 Architektura i projektowanie</b>, <font color="navy">Piotr Chlipalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender 2.69 Architektura i projektowanie, Piotr Chlipalski, Wydawnictwo HELION
<b>Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Katarzyna Stąpor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2, Katarzyna Stąpor, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rozpoznawanie obrazów</b>, <font color="navy">Witold Malina, Maciej Smiatacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Rozpoznawanie obrazów, Witold Malina, Maciej Smiatacz, Wydawnictwo EXIT
<b>Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Blender Podstawy modelowania</b>, <font color="navy">Bogdan Bociek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Podstawy modelowania, Bogdan Bociek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań
1 x Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat
1 x CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera
1 x Zręczność ust Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje
1 x CSS Leksykon kieszonkowy Wydanie IV
150.95zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Wykłady z algorytmów ewolucyjnych

Wykłady z algorytmów ewolucyjnych

47.25zł
35.91zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami