Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit

Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit

81.90zł
61.43zł
Blender Kompendium 99.00zł
Blender Kompendium

Autor: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-0824-9

Ilość stron: 880

Data wydania: 10/2007

Zawiera CD

Twarda oprawa

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji.

Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur.

Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

Rozdziały:

Rozdział 1. Interfejs (15)

Rozdział 2. Podstawowe funkcje (29)

Rozdział 3. Edit Mode (47)

Rozdział 4. Object Mode (137)

Rozdział 5. Metody edycji (147)

Rozdział 6. Modyfikatory (225)

Rozdział 7. Materiały (273)

Rozdział 8. Tekstury (317)

Rozdział 9. Mapowanie UV (385)

Rozdział 10. Materiały czasu rzeczywistego (417)

Rozdział 11. System Nodes (427)

Rozdział 12. Kamera i światło (487)

Rozdział 13. Radiosity (533)

Rozdział 14. Ustawienia świata (545)

Rozdział 15. Physics buttons (561)

Rozdział 16. Podstawy animacji (625)

Rozdział 17. Anim Settings (657)

Rozdział 18. Armatura (673)

Rozdział 19. Constraints (705)

Rozdział 20. Akcje i NLA (731)

Rozdział 21. Rendering (759)

Rozdział 22. Sekwencje (781)

Rozdział 23. Aneks (797)

Blender Kompendium
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Kompendium”, kupili także:
<b>Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Joanna Holewa, Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony, Joanna Holewa, Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mapa kompas GPS</b>, <font color="navy">Cliff Jacobson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Mapa kompas GPS, Cliff Jacobson, Wydawnictwo RM
<b>Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes</b>, <font color="navy">Paweł Fortuna, Łukasz Bożycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes, Paweł Fortuna, Łukasz Bożycki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać</b>, <font color="navy">Paul Butcher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać, Paul Butcher, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie innowacjami</b>, <font color="navy">John Bessant, Joe Tidd</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie innowacjami, John Bessant, Joe Tidd, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>50 teorii fizyki, które powinieneś znać</b>, <font color="navy">Joanne Baker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
50 teorii fizyki, które powinieneś znać, Joanne Baker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga</b>, <font color="navy">Julian Templeman, David Vitter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga, Julian Templeman, David Vitter, Wydawnictwo HELION
<b>ECDL moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych</b>, <font color="navy">Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kosztorysowanie i normowanie w budownictwie Podręcznik Wydanie 6</b>, <font color="navy">Zdzisław Kowalczyk, Jacek Zabielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Kosztorysowanie i normowanie w budownictwie Podręcznik Wydanie 6, Zdzisław Kowalczyk, Jacek Zabielski, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Ćwiczenia z biochemii

Ćwiczenia z biochemii

79.90zł
59.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami