Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3

Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3

49.90zł
Blender Kompendium 99.00zł
Blender Kompendium

Autor: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga

ISBN: 978-83-246-0824-9

Ilość stron: 880

Data wydania: 10/2007

Zawiera CD

Twarda oprawa

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji.

Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur.

Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

Rozdziały:

Rozdział 1. Interfejs (15)

Rozdział 2. Podstawowe funkcje (29)

Rozdział 3. Edit Mode (47)

Rozdział 4. Object Mode (137)

Rozdział 5. Metody edycji (147)

Rozdział 6. Modyfikatory (225)

Rozdział 7. Materiały (273)

Rozdział 8. Tekstury (317)

Rozdział 9. Mapowanie UV (385)

Rozdział 10. Materiały czasu rzeczywistego (417)

Rozdział 11. System Nodes (427)

Rozdział 12. Kamera i światło (487)

Rozdział 13. Radiosity (533)

Rozdział 14. Ustawienia świata (545)

Rozdział 15. Physics buttons (561)

Rozdział 16. Podstawy animacji (625)

Rozdział 17. Anim Settings (657)

Rozdział 18. Armatura (673)

Rozdział 19. Constraints (705)

Rozdział 20. Akcje i NLA (731)

Rozdział 21. Rendering (759)

Rozdział 22. Sekwencje (781)

Rozdział 23. Aneks (797)

Blender Kompendium
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Kompendium”, kupili także:

Trener Matematyka Liceum Poziom podstawowy, Adam Łomnicki, Jan Górowski, Wydawnictwo Szkolne PWN

Potęga pieniądza Finansowa historia świata, Niall Ferguson, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów, Thomas Wilhelm, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie i gastronomii, Ryszard Kotaś, Sławomir Sojak, Wydawnictwo PWE

O sukcesie, Orison Swett Marden, Wydawnictwo Onepress

Android Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V, Joseph Annuzzi Jr., Lauren Darcey, Shane Conder, Wydawnictwo Helion

Bezpieczeństwo Microsoft Windows podstawy praktyczne, Jan de Clerq, Guido Grilenmeier, Wydawnictwo Naukowe PWN

Negocjacje Przez rozmowę do celu Poradnik bez kantów, Angelique Pinet, Wydawnictwo Onepress

Paradoks Szympansa Przełomowy program zarządzania umysłem Naucz się kontrolować swoje emocje by podejmować trafne decyzj, Steve Peters, Wydawnictwo Samo Sedno

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami