Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press 24.90zł
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1545-2

Ilość stron: 152

Data wydania: 09/2008

Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości.

Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt — Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek.

Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku.

Sprawdź:

  • w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku;
  • jak oceniać skalę podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków;
  • co sprawdzać u swoich konkurentów;
  • gdzie zdobywać środki finansowe dla Twojego przedsięwzięcia.

Rozdziały:

Przesłanie mentora - znaczenie dobrze przygotowanego biznesplanu (7)

Tworzenie biznesplanu: Podstawy (11)

Zaczynamy (13)

  • Dlaczego warto mieć biznesplan? (14)
  • Co jest Twoim celem? (15)
  • Kim są odbiorcy Twojego biznesplanu? (16)
  • Jakiego rodzaju informacji będziesz potrzebował? (18)

Anatomia biznesplanu (23)

  • Wstęp, część zasadnicza i załączniki (24)
  • Typowy układ biznesplanu (24)

Okładka i spis treści (27)

  • Projektowanie okładki (28)
  • Przygotowywanie spisu treści (28)

Streszczenie (29)

  • Jakie informacje powinny znaleźć się w streszczeniu? (30)
  • Streszczenie formalne (31)
  • Streszczenie jako sposób wyrażenia misji (32)

Opis przedsięwzięcia (35)

  • Prezentacja koncepcji biznesowej (36)
  • Uwzględnianie istotnych szczegółów przedsięwzięcia (37)
  • Podkreślenie zalet produktu czy usługi (38)

Analiza otoczenia biznesowego (41)

  • Pojęcie branży i rynku (42)
  • Jak stawiać właściwe pytania (43)

Opis branży (45)

  • Charakterystyka produktów i usług wytwarzanych przez podmioty z branży (46)
  • Określanie rozmiarów branży (47)
  • Identyfikacja kluczowych trendów (47)
  • Przewidywanie barier wejścia na rynek (48)

Analiza konkurencji (53)

  • Identyfikacja konkurentów (54)
  • Jak wyróżnić się na tle konkurentów (55)
  • Jakie zagrożenia wynikają z konkurencji (55)

Analiza rynkowa (63)

  • Ocena rozmiarów rynku i jego potencjału wzrostu (64)
  • Definiowanie rynków docelowych (65)
  • Wymień unikalne cechy swojej oferty (65)

Plan marketingowy (71)

  • Plan marketingowy jako mapa drogowa (72)
  • Tworzenie planu marketingowego (73)
  • Kompozycja marketingowa (marketing mix) (76)

Plan operacyjny (85)

  • Co to są operacje (86)
  • Czym jest próg rentowności (87)
  • Identyfikacja pozostałych czynników sukcesu (87)

Prezentacja zespołu (91)

  • Opis kwalifikacji członków zespołu (92)
  • Prezentacja zespołu jako wspólnoty (94)

Plan finansowy (97)

  • Kryteria oceny biznesplanu (98)
  • Wyszczególnienie Twoich potrzeb kapitałowych (99)
  • Tworzenie prognoz finansowych (101)
  • Prezentacja założeń (102)
  • Analiza progu rentowności (104)
  • Szacowanie ryzyka i zysku (104)
  • Prognozowanie stóp zwrotu (106)

Załączniki i lista punktów zwrotnych (109)

  • Czemu służą załączniki (110)
  • Określanie punktów zwrotnych (110)

Wskazówki i narzędzia (113)

Narzędzia do tworzenia biznesplanu (114)

Sprawdź się (129)

Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press”, kupili także:

Marketing według Teda Levitta, Theodore Levitt, Wydawnictwo Onepress

Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki, Larry McCleary, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Układy dynamiczne w modelowaniu procesów przyrodniczych, społecznych, technologicznych</b>, <font color="navy">Jacek Banasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Układy dynamiczne w modelowaniu procesów przyrodniczych, społecznych, technologicznych, Jacek Banasiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Responsive Web Design z jQuery, Gilberto Crespo, Wydawnictwo Helion

Jugosławia. Rozsypana układanka, Beata i Paweł Pomykalscy, Wydawnictwo Bezdroża

Komputer Rozwiązywanie problemów dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Czy Polska dogoni Niemcy, Witold M. Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III, Dan Cederholm, Wydawnictwo Helion

Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich, Cezary Orłowski, Jerzy Lipski, Andrzej Loska, Wydawnictwo PWE

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami