Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press 24.90zł
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1545-2

Ilość stron: 152

Data wydania: 09/2008

Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości.

Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt — Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek.

Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku.

Sprawdź:

  • w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku;
  • jak oceniać skalę podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków;
  • co sprawdzać u swoich konkurentów;
  • gdzie zdobywać środki finansowe dla Twojego przedsięwzięcia.

Rozdziały:

Przesłanie mentora - znaczenie dobrze przygotowanego biznesplanu (7)

Tworzenie biznesplanu: Podstawy (11)

Zaczynamy (13)

  • Dlaczego warto mieć biznesplan? (14)
  • Co jest Twoim celem? (15)
  • Kim są odbiorcy Twojego biznesplanu? (16)
  • Jakiego rodzaju informacji będziesz potrzebował? (18)

Anatomia biznesplanu (23)

  • Wstęp, część zasadnicza i załączniki (24)
  • Typowy układ biznesplanu (24)

Okładka i spis treści (27)

  • Projektowanie okładki (28)
  • Przygotowywanie spisu treści (28)

Streszczenie (29)

  • Jakie informacje powinny znaleźć się w streszczeniu? (30)
  • Streszczenie formalne (31)
  • Streszczenie jako sposób wyrażenia misji (32)

Opis przedsięwzięcia (35)

  • Prezentacja koncepcji biznesowej (36)
  • Uwzględnianie istotnych szczegółów przedsięwzięcia (37)
  • Podkreślenie zalet produktu czy usługi (38)

Analiza otoczenia biznesowego (41)

  • Pojęcie branży i rynku (42)
  • Jak stawiać właściwe pytania (43)

Opis branży (45)

  • Charakterystyka produktów i usług wytwarzanych przez podmioty z branży (46)
  • Określanie rozmiarów branży (47)
  • Identyfikacja kluczowych trendów (47)
  • Przewidywanie barier wejścia na rynek (48)

Analiza konkurencji (53)

  • Identyfikacja konkurentów (54)
  • Jak wyróżnić się na tle konkurentów (55)
  • Jakie zagrożenia wynikają z konkurencji (55)

Analiza rynkowa (63)

  • Ocena rozmiarów rynku i jego potencjału wzrostu (64)
  • Definiowanie rynków docelowych (65)
  • Wymień unikalne cechy swojej oferty (65)

Plan marketingowy (71)

  • Plan marketingowy jako mapa drogowa (72)
  • Tworzenie planu marketingowego (73)
  • Kompozycja marketingowa (marketing mix) (76)

Plan operacyjny (85)

  • Co to są operacje (86)
  • Czym jest próg rentowności (87)
  • Identyfikacja pozostałych czynników sukcesu (87)

Prezentacja zespołu (91)

  • Opis kwalifikacji członków zespołu (92)
  • Prezentacja zespołu jako wspólnoty (94)

Plan finansowy (97)

  • Kryteria oceny biznesplanu (98)
  • Wyszczególnienie Twoich potrzeb kapitałowych (99)
  • Tworzenie prognoz finansowych (101)
  • Prezentacja założeń (102)
  • Analiza progu rentowności (104)
  • Szacowanie ryzyka i zysku (104)
  • Prognozowanie stóp zwrotu (106)

Załączniki i lista punktów zwrotnych (109)

  • Czemu służą załączniki (110)
  • Określanie punktów zwrotnych (110)

Wskazówki i narzędzia (113)

Narzędzia do tworzenia biznesplanu (114)

Sprawdź się (129)

Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press”, kupili także:

Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2, Hanna Chynał, Wydawnictwo Difin

Święty spokój. Instrukcja obsługi emocji, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus

Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych, Gabriel Kost, Piotr Łebkowski, Łukasz Węsierski, Wydawnictwo PWE

Informatyzacja procedur celnych, Sylwia Naruszewicz, Małgorzata Masłowska, Wydawnictwo Difin

Własna firma Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Iwona Bogaczyk, Bogusław Krupski, Hanna Lubińska, Andrzej Wieczorek, Wydawnictwo Forum

Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa, Wiesław Dębski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe Photoshop CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion

Filozofia dowcipu. Humor jako siła napędowa umysłu, Daniel C. Dennett, Matthew M. Hurley, Reginald B. Adams Jr., Wydawnictwo Copernicus Center Press

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami