Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Geografia Leksykon ucznia

Geografia Leksykon ucznia

7.00zł
5.67zł
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press 24.90zł
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1545-2

Ilość stron: 152

Data wydania: 09/2008

Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości.

Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt — Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek.

Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku.

Sprawdź:

  • w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku;
  • jak oceniać skalę podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków;
  • co sprawdzać u swoich konkurentów;
  • gdzie zdobywać środki finansowe dla Twojego przedsięwzięcia.

Rozdziały:

Przesłanie mentora - znaczenie dobrze przygotowanego biznesplanu (7)

Tworzenie biznesplanu: Podstawy (11)

Zaczynamy (13)

  • Dlaczego warto mieć biznesplan? (14)
  • Co jest Twoim celem? (15)
  • Kim są odbiorcy Twojego biznesplanu? (16)
  • Jakiego rodzaju informacji będziesz potrzebował? (18)

Anatomia biznesplanu (23)

  • Wstęp, część zasadnicza i załączniki (24)
  • Typowy układ biznesplanu (24)

Okładka i spis treści (27)

  • Projektowanie okładki (28)
  • Przygotowywanie spisu treści (28)

Streszczenie (29)

  • Jakie informacje powinny znaleźć się w streszczeniu? (30)
  • Streszczenie formalne (31)
  • Streszczenie jako sposób wyrażenia misji (32)

Opis przedsięwzięcia (35)

  • Prezentacja koncepcji biznesowej (36)
  • Uwzględnianie istotnych szczegółów przedsięwzięcia (37)
  • Podkreślenie zalet produktu czy usługi (38)

Analiza otoczenia biznesowego (41)

  • Pojęcie branży i rynku (42)
  • Jak stawiać właściwe pytania (43)

Opis branży (45)

  • Charakterystyka produktów i usług wytwarzanych przez podmioty z branży (46)
  • Określanie rozmiarów branży (47)
  • Identyfikacja kluczowych trendów (47)
  • Przewidywanie barier wejścia na rynek (48)

Analiza konkurencji (53)

  • Identyfikacja konkurentów (54)
  • Jak wyróżnić się na tle konkurentów (55)
  • Jakie zagrożenia wynikają z konkurencji (55)

Analiza rynkowa (63)

  • Ocena rozmiarów rynku i jego potencjału wzrostu (64)
  • Definiowanie rynków docelowych (65)
  • Wymień unikalne cechy swojej oferty (65)

Plan marketingowy (71)

  • Plan marketingowy jako mapa drogowa (72)
  • Tworzenie planu marketingowego (73)
  • Kompozycja marketingowa (marketing mix) (76)

Plan operacyjny (85)

  • Co to są operacje (86)
  • Czym jest próg rentowności (87)
  • Identyfikacja pozostałych czynników sukcesu (87)

Prezentacja zespołu (91)

  • Opis kwalifikacji członków zespołu (92)
  • Prezentacja zespołu jako wspólnoty (94)

Plan finansowy (97)

  • Kryteria oceny biznesplanu (98)
  • Wyszczególnienie Twoich potrzeb kapitałowych (99)
  • Tworzenie prognoz finansowych (101)
  • Prezentacja założeń (102)
  • Analiza progu rentowności (104)
  • Szacowanie ryzyka i zysku (104)
  • Prognozowanie stóp zwrotu (106)

Załączniki i lista punktów zwrotnych (109)

  • Czemu służą załączniki (110)
  • Określanie punktów zwrotnych (110)

Wskazówki i narzędzia (113)

Narzędzia do tworzenia biznesplanu (114)

Sprawdź się (129)

Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press”, kupili także:

Podstawy biologii komórki Tom 2 Wydanie III, Bruce Alberts , Karen Hopkin , Alexander Johnson , David Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biologia Campbella Wydanie II, Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet, Wydawnictwo Rebis

Arytmetyka komputerów w praktyce + CD, Sławomir Gryś, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nauka rysunku 12 lekcji rysowania, Barrington Barber, Wydawnictwo DELTA

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II ro, Bartłomiej Stolarczyk, Wydawnictwo Onepress

Funkcje w Excelu w praktyce Wydanie 2, Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Visual Basic dla Aplikacji Podstawy programowania w VBA poradnik dla nieinformatyków Wydanie II, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP

Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada, Todd Moore, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami