Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Badania stanowiskowe i diagnostyka

Badania stanowiskowe i diagnostyka

70.35zł
59.80zł
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane 39.00zł
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane

Autor: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

ISBN: 978-83-246-1870-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 03/2009

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój.

Musi być doskonały w swej formie i treści - odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Rozdziały:
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)

I. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)
1. Zamierzenia i cele firmy (29)
2. Opis przedsięwzięcia (38)
3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)

II. Badania rynku (79)
Wprowadzenie (79)
4. Klienci (81)
5. Konkurencja (96)
6. Plan badań rynkowych (109)

III. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)
Wprowadzenie (127)
7. Ustalanie ceny (138)
8. Reklama i promocja (146)
9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

IV. Działania (179)
10. Plan działań (179)

V. Prognozowanie wyników (195)
Wprowadzenie (195)
11. Prognoza sprzedaży (195)
12. Bilans prognostyczny (204)
13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
15. Analiza progu rentowności (244)
16. Wymagania dotyczące finansowania (257)

VI. Kontrola nad firmą (271)
Wprowadzenie (271)
17. Controlling finansowy (272)
18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
19. Inne systemy kontroli (285)

VII. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)
Badania gabinetowe (299)
Badania terenowe (312)
Adresy (314)

B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)
Sektor publiczny - dotacje (317)
Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
Zadłużenie (349)
Kapitał własny (351)
Konkursy (360)
Przydatne adresy WWW (360)

Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane”, kupili także:

PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress
<b>Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów</b>, <font color="navy">Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie III</b>, <font color="navy">Matt Richardson , Wolfram Donat , Shawn Wallace</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie III, Matt Richardson , Wolfram Donat , Shawn Wallace, Wydawnictwo Promise

Poradnik inżyniera Spawalnictwo Tom 2, Jan Pilarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Harry Potter i filozofia Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli, William Irwin, Gregory Bassham, Wydawnictwo Onepress

Prawo dla startupu, Monika Wieczorek, Wydawnictwo Onepress

Zasady rachunkowości Podręcznik, Grażyna Borowska, Wydawnictwo WSiP
<b>Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo</b>, <font color="navy">Charles Platt with Fredrik Jansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo, Charles Platt with Fredrik Jansson, Wydawnictwo Helion

Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami