Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

45.00zł
36.00zł
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane 39.00zł
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane

Autor: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

ISBN: 978-83-246-1870-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 03/2009

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój.

Musi być doskonały w swej formie i treści - odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Rozdziały:
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)

I. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)
1. Zamierzenia i cele firmy (29)
2. Opis przedsięwzięcia (38)
3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)

II. Badania rynku (79)
Wprowadzenie (79)
4. Klienci (81)
5. Konkurencja (96)
6. Plan badań rynkowych (109)

III. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)
Wprowadzenie (127)
7. Ustalanie ceny (138)
8. Reklama i promocja (146)
9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

IV. Działania (179)
10. Plan działań (179)

V. Prognozowanie wyników (195)
Wprowadzenie (195)
11. Prognoza sprzedaży (195)
12. Bilans prognostyczny (204)
13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
15. Analiza progu rentowności (244)
16. Wymagania dotyczące finansowania (257)

VI. Kontrola nad firmą (271)
Wprowadzenie (271)
17. Controlling finansowy (272)
18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
19. Inne systemy kontroli (285)

VII. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)
Badania gabinetowe (299)
Badania terenowe (312)
Adresy (314)

B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)
Sektor publiczny - dotacje (317)
Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
Zadłużenie (349)
Kapitał własny (351)
Konkursy (360)
Przydatne adresy WWW (360)

Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane”, kupili także:

Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic, Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler, Wydawnictwo Promise

Matematyka dla gimnazjalistów to proste, Margarita Biedrzycka, Maria Uszyńska-Baranowska, Anna Saar-Auerbach, Wydawnictwo RM
<b>Energetyka odnawialna Krótki kurs</b>, <font color="navy">Nick Jelley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Energetyka odnawialna Krótki kurs, Nick Jelley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przetwarzanie sygnałów w praktyce, Mark Owen, Wydawnictwo WKiŁ
<b>KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera</b>, <font color="navy">Bernard Marr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera, Bernard Marr, Wydawnictwo Onepress

Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców, Jeffrey K. Liker, Wydawnictwo MT Biznes

Multimedia w biznesie, Agnieszka Szewczyk, Wydawnictwo Difin

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Inżynieria Wiedzy, Wiesław Traczyk, Wydawnictwo EXIT

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami