Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

45.00zł
33.75zł
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien 34.00zł
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien

Autor: Barbara Pachter

ISBN: 978-83-246-1433-2

Ilość stron: 208

Data wydania: 06/2008

Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych.

Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?

Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie.

Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!

Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:

  • profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
  • mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
  • rozwijania umiejętności przywódczych,
  • organizowania udanych imprez biurowych,
  • zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.

Rozdziały:

1. Budowanie dobrych relacji zawodowych (19)

  • Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem (20)
  • Odpowiedni uścisk dłoni (22)
  • Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej (23)
  • Jak być dobrym słuchaczem (25)
  • Dobre relacje ze współpracownikami (28)
  • Unikaj nawiązywania romansów w pracy (29)
  • Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym (31)
  • Więcej na temat wizytówek (36)
  • Wskazówki dotyczące prezentów (38)
  • Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42)

2. Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów (43)

  • Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania (45)
  • Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy) (48)
  • Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji (51)
  • Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci (57)
  • Zasady dotyczące witania się i przedstawiania (58)
  • Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59)

3. Profesjonalny wizerunek (61)

  • Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu (63)
  • Wskazówki tylko dla mężczyzn (66)
  • Wskazówki tylko dla kobiet (67)
  • Luz kontrolowany (68)
  • Podstawowe informacje na temat mowy ciała (70)
  • Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało (73)
  • Zwróć uwagę na to, jak mówisz (74)
  • Zwróć uwagę na to, co mówisz (75)

4. Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe (79)

  • Zacznij kierować swoim życiem zawodowym (81)
  • Przyjmowanie krytyki (89)
  • Jak prosić o podwyżkę (90)
  • Podstawowe zasady gospodarowania czasem (92)
  • Dbaj o siebie (94)
  • Zasady pracy w zespole (96)
  • Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze (97)
  • O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103)

5. Udane kontakty towarzyskie w pracy (109)

  • Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej (111)
  • Zamawianie posiłku na lunch w pracy (115)
  • Jedzenie w stołówce (116)
  • Zachowanie przy bufecie (117)
  • Jedzenie w samotności (117)
  • Wskazówki dotyczące picia alkoholu (120)
  • Idealne przyjęcie biurowe (122)

6. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się (125)

  • Zasady korzystania z poczty elektronicznej (126)
  • Zwroty powitalne i pożegnalne (131)
  • Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego (132)
  • Podczas telekonferencji (134)
  • Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego (135)
  • Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej (137)
  • Kiedy do kogoś dzwonisz (137)
  • Idealne powitanie na poczcie głosowej (139)
  • Podczas wideokonferencji (140)

7. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej (143)

  • Zanim zabierzesz się do pisania (145)
  • Gdy już zaczniesz pisać (147)
  • Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów (151)
  • Odpowiedni zwrot do adresata (152)
  • Odpowiedni zwrot pożegnalny (154)
  • Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd (155)
  • Zasady pisania podziękowań (156)

8. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (159)

  • Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe (162)
  • Naucz się, jak nie prowokować konfliktów (167)
  • Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować (168)
  • Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie (170)
  • Przekazywanie złych wiadomości (171)
  • Odchodzenie z pracy (172)

9. Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych (175)

  • Gdy jesteś gościem (177)
  • Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację (181)
  • Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych (183)
  • Gdy pełnisz rolę gospodarza (184)
  • Jak rozmawiać z obcokrajowcem (186)
  • Wyzwania przy stole (189)
  • Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej (191)
  • Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193)

Uwagi końcowe (197)

Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć (199)

Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien”, kupili także:

Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone, Adam Jarczyński, Wydawnictwo Onepress

Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę, David J. Lieberman, Wydawnictwo Rebis

Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone, Bartłomiej Stolarczyk, Wydawnictwo Onepress

Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki, Bob Knight, Bob Hammel, Wydawnictwo Onepress

17 śmiertelnych błędów szefa Wydanie III, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress

Komandosi w białych kołnierzykach Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów Wydanie II, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami