Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

75.60zł
64.26zł
W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? 34.90zł 26.18zł
W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?

Tytuł: W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Autor: Michel Muszynski
ISBN: 978-83-246-4162-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 07/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!

Znamy, znamy, nie stosujemy i… upadamy!

Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce?

W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że — choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie — w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych?

Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Tytuł książki: "W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?"
Autor: Michel Muszynski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?”, kupili także:
<b>Kompendium SolidWorks</b>, <font color="navy">Rafał Łabudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kompendium SolidWorks, Rafał Łabudek, Wydawnictwo Helion

Internet i gry internetowe Osobisty rozwój czy ryzyko patologii zachowania?, Paweł Izdebski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Plany marketingowe, Malcolm McDonald , Hugh Wilson, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost, Bjorn Karlsson, Wydawnictwo Helion

Inwestowanie na rynku akcji Jak ocenić potencjał rozwojowy spółek notowanych na GPW w Warszawie, Tomasz Nawrocki, Bartłomiej Jabłoński, Wydawnictwo CEDEWU

Logistyka produkcji Procesy, systemy, organizacja, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn, Dan Olsen, Wydawnictwo Onepress

AngularJS Pierwsze kroki, Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk, Wydawnictwo Helion

Astronawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami