Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić? 34.90zł 26.18zł
W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?

Tytuł: W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Autor: Michel Muszynski
ISBN: 978-83-246-4162-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 07/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!

Znamy, znamy, nie stosujemy i… upadamy!

Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce?

W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że — choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie — w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych?

Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Tytuł książki: "W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?"
Autor: Michel Muszynski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?”, kupili także:

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8, Mike Halsey, Andrew Bettany, Wydawnictwo Microsoft Press

JavaScript Zasady programowania obiektowego, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo Helion

Bo ja tak mówię! Sprzeczki rodzinne i jak sobie z nimi radzić, Lauri Berkenkamp, Steven C. Atkins, Charlie Woglom, Wydawnictwo Onepress

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

Pomyśl, zanim pomyślisz Myślenie krytyczne i kreatywne, Robert DiYanni, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geologia i surowce mineralne oceanów, Włodzimierz Mizerski, Krzysztof Szamałek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kombinatoryka dla programistów wydanie III, Witold Lipski, Wydawnictwo WNT

Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce, Sławomir Kacprzak, Wydawnictwo BTC

Zawód front-end developer. 11 kroków do zostania webmasterem, Maciej Rościszewski, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami