Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Projektowanie złożonych układów cyfrowych

Projektowanie złożonych układów cyfrowych

61.95zł
52.66zł
O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać 39.90zł 29.93zł
O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać

Tytuł: O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
Autor: Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe
ISBN: 978-83-246-7119-9
Ilość stron: 240
Data wydania: 05/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?

Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.

Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!

Spis treści:

Rozdział 1. Startup - tworzenie nowego biznesu (9)

  • Jak budować startup - najpierw Polska czy od razu cały świat? (11)
  • Czy to prawda, że biznes internetowy szybko zaczyna przynosić zyski? (15)
  • Czy potrzeba dużych nakładów finansowych, aby osiągnąć sukces w e-biznesie? (18)
  • Czy to prawda, że łatwiej i przyjemniej prowadzić własny biznes, niż pracować na etacie? (20)
  • Czy polskie startupy odnoszą sukcesy na świecie? (22)
  • Czy pomysł rzeczywiście jest najważniejszy i trzeba być pierwszym, by osiągnąć sukces? (24)
  • Jeśli mój biznes doskonale funkcjonuje offline, to czy opłaca się inwestować w sprzedaż online? (28)
  • Czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem? (32)
  • Czy to prawda, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosunkowo niewiele pracy i nakładów finansowych? (34)
  • Jaką opinię ma e-commerce, czy w ogóle jest postrzegany jako poważna działalność? (36)

Rozdział 2. Prowadzenie e-biznesu (39)

  • Czy jeśli moja firma ma stronę WWW, to znaczy, że jest e-biznesem? (41)
  • Mówi się, że wiele biznesów internetowych prowadzą studenci, nierzadko w domach czy akademikach. Czy to prawda? (46)
  • Czy bez znajomości w internetowych środowiskach biznesowych można coś osiągnąć w e-biznesie? (48)
  • Czy mogę kusić klientów czymś poza ceną? (51)
  • Jak ważny jest interfejs sklepu internetowego? (56)
  • Co bardziej się opłaca - współpraca i dzielenie się sukcesem czy samodzielne budowanie marki? (60)
  • Czy koniecznie trzeba stworzyć nową potrzebę na rynku (i zaspokoić ją), by osiągnąć sukces? (64)
  • Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? (66)
  • Czy uzależnienie swojego biznesu od innego produktu jest błędem? (69)
  • Co mogą nam powiedzieć statystyki odwiedzin strony? (72)
  • Jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B (74)
  • Co należy umieszczać na landing page? (77)
  • Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kluczowego elementu strony - wyszukiwarki? (80)
  • Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu zdjęć produktowych? (83)

Rozdział 3. Promocja (87)

  • Ile trzeba zainwestować w reklamę, żeby wypromować swój biznes w internecie? (89)
  • Nawet dobry produkt sam się nie sprzeda - jak pomóc mu zaistnieć? (93)
  • Czy warto bywać na branżowych eventach, czy lepiej skupić się na prowadzeniu firmy? (97)
  • Jak istotne jest pierwsze miejsce w Google'u? To konieczność czy mit? (99)
  • Jak być obecnym w social mediach i czy jest to trudne? (101)
  • Czy prowadząc stronę lub bloga, można dobrze zarabiać na reklamach? (104)
  • Czy przeceny są skutecznym środkiem do rozreklamowania sklepu lub marki? (107)
  • Czy promocja może odbywać się wyłącznie w internecie? (111)
  • Czy działalność w social mediach ma sens, jeśli prowadzi się firmę w modelu B2B? (115)
  • Media raz wynoszą na piedestał, a innym razem szukają sensacji - czy to oznacza, że bardziej opłaca się ich unikać? (118)
  • Co zrobić, jeśli nie mam zbyt wielkich funduszy na poszczególne zlecenia (grafikę, wykonanie strony itp.)? (122)
  • Czy opłacenie wypozycjonowania strony jest dobrym i bezpiecznym sposobem na SEO? (125)
  • Czy działania na Facebooku są jedynie wizerunkowe, czy mogą też realnie wpływać na sprzedaż? (129)
  • Na co warto zwrócić uwagę przy działaniach SEM? (133)
  • Jakie są korzyści z używania systemów monitorujących media, działania SEO, SEM? (136)

Rozdział 4. Sprzedaż i obsługa klienta (141)

  • Co oferują branżowe media społecznościowe i czy warto ich używać? (143)
  • Czy warto korzystać z systemów do zarządzania relacjami z klientami? (146)
  • Czy rezygnacja z "tradycyjnego" supportu i przeniesienie obsługi na social media może się sprawdzić? (148)
  • Czy warto inwestować w support wielojęzyczny i native speakerów? (150)
  • Czy opłaca się tworzyć program partnerski? (153)
  • Czy zasada "klient ma zawsze rację" obowiązuje w każdym przypadku? (156)
  • Czy warto zatrudnić sprzedawców w firmie internetowej? (158)

Rozdział 5. Płatności elektroniczne (161)

  • Czy do płatności w internecie potrzebna jest karta kredytowa? (163)
  • Czy jest możliwe, by ktoś poznał login i hasło do mojego konta bankowego, gdy będę płacić przez internet? (165)
  • Czy prawdą jest, że jeśli chcę zapłacić kartą w internecie, musi to być karta kredytowa? (168)
  • Czy przelew internetowy natychmiast dociera do odbiorcy? (170)
  • Czy sklep internetowy przechowuje dane mojej karty kredytowej? (172)
  • Czy to prawda, że płatności przelewami są szybsze i wygodniejsze od płatności kartami? (173)
  • Czy konto agregowane jest legalne? (175)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie płatności na swojej stronie internetowej jest nielegalne? (178)
  • Czy w Polsce można przyjmować płatności jednym kliknięciem? (181)
  • Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce? (183)
  • Czy istotnie w Polsce mamy wyższe ceny i marże (np. za usługi płatnicze) niż na Zachodzie? (185)

Rozdział 6. Bezpieczeństwo (187)

  • Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza? (189)
  • Czy kradzież karty kredytowej oznacza, że konto może zostać wyczyszczone? (190)
  • Czy odzyskanie pieniędzy jest zawsze tak samo kłopotliwe, niezależnie od sposobu płatności? (193)
  • Czy podawanie danych karty przez telefon jest niebezpieczne? (195)
  • Jak ważny jest certyfikat SSL? (198)
  • Po co analizować swoje transakcje i kiedy umieścić je na blackliście? (200)
  • Czy zabezpieczenie 3-D Secure nie jest zbyt problematyczne? (202)

Rozdział 7. Urządzenia mobilne (205)

  • Czy warto dopasować stronę sklepu do urządzeń mobilnych? (207)
  • Czy aplikacja napisana na Androida/iOS będzie działała na wszystkich urządzeniach mobilnych? (210)
  • W jaki sposób przenieść swój e-biznes do mobile business - aplikacja czy strona mobilna? (212)
  • Jak można przyjmować płatności w aplikacjach mobilnych? (215)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie płatności przelewem jest niemożliwe na urządzeniach mobilnych? (217)

Rozdział 8. Prawo (219)

  • Czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie? (221)
  • Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? (224)
  • Co muszę zrobić, aby prowadzić sprzedaż na Allegro? (226)
  • Czy założenie firmy w tzw. raju podatkowym może pomóc obejść prawo? (229)
  • Czy firmy zarejestrowane w rajach podatkowych powinny budzić podejrzliwość? (231)
  • Co należy zrobić, aby zorganizować loterię promocyjną? (233)
  • Czy można sprzedawać określony towar w poszczególnych krajach? Jakie prawo wtedy obowiązuje? (235)
  • Co i kiedy powinien zrobić klient - podpisać umowę czy zaakceptować regulamin? (237)
  • W jakich sytuacjach działalność może być ograniczona przez ochronę patentową? (239)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
Tytuł książki: "O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać"
Autor: Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać”, kupili także:

Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm, Krzysztof Morawski, Wydawnictwo Helion

Firma w Internecie Poradnik subiektywny, Tomasz Hipsz, Wydawnictwo Onepress

Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi, Joel Comm, Wydawnictwo Onepress

Świat druku 3D. Przewodnik, Anna Kaziunas France, Wydawnictwo Helion

Drupal 7 Wprowadzenie, Robert J. Townsend, Stephanie Pakrul, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami