Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wybrane zagadnienia biometrii

Wybrane zagadnienia biometrii

42.00zł
35.70zł
E-biznes relacje z klientem 37.00zł
E-biznes relacje z klientem

Autor: Patrycja Kierzkowska

ISBN: 978-83-246-1116-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2007

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Rozdziały:

1. Rozgrzewka (13)

2. Zapis na newsletter (33)

3. Potwierdzenie zapisu (63)

4. Powitanie (69)

5. Jak pisać dobre newslettery? (75)

6. Raportowanie (103)

7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)

8. Wypisanie z newslettera (123)

9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)

10. Dział kontaktowy w firmie (141)

11. Odpisywanie na e-maile (159)

12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)

13. Czy to się opłaca? (183)

Dodatek: (195)

  • Książki (195)
  • Książki elektroniczne (e-booki) (195)
  • Strony WWW (196)
E-biznes relacje z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-biznes relacje z klientem”, kupili także:

Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, Leszek Kiełtyka, Wydawnictwo Difin

USB dla niewtajemniczonych w przykładach na mikrokontrolery STM32, Marcin Peczarski, Wydawnictwo BTC

Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II, Heather H. Dismore, Wydawnictwo Septem

Sztuka bycia atrakcyjnym Sekrety osobistego magnetyzmu Wydanie 2, Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney, Wydawnictwo Onepress

Joomla! ćwiczenia, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Wspomaganie konstruowania układów redukcji drgań i hałasu maszyn, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Tańce standardowe Od podpierania ścian do lwa parkietu, Alex Moore, Wydawnictwo Onepress

Telefon komórkowy dla dinozaurów, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP

Motorowodne ABC Jak maksymalnie wykorzystać możliwości łodzi, Richard Mortimer, Basil Mosenthal, Wydawnictwo Alma-Press

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami