Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
E-biznes relacje z klientem 37.00zł
E-biznes relacje z klientem

Autor: Patrycja Kierzkowska

ISBN: 978-83-246-1116-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2007

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Rozdziały:

1. Rozgrzewka (13)

2. Zapis na newsletter (33)

3. Potwierdzenie zapisu (63)

4. Powitanie (69)

5. Jak pisać dobre newslettery? (75)

6. Raportowanie (103)

7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)

8. Wypisanie z newslettera (123)

9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)

10. Dział kontaktowy w firmie (141)

11. Odpisywanie na e-maile (159)

12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)

13. Czy to się opłaca? (183)

Dodatek: (195)

  • Książki (195)
  • Książki elektroniczne (e-booki) (195)
  • Strony WWW (196)
E-biznes relacje z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-biznes relacje z klientem”, kupili także:

12 kroków uczciwej* sprzedaży, Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz, Wydawnictwo Onepress

REST. Najlepsze praktyki i wzorce w języku Java, Bhakti Mehta, Wydawnictwo Helion
<b>Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian</b>, <font color="navy">Stephen Guise</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian, Stephen Guise, Wydawnictwo Sensus

Poradnik inżyniera elektryka Tom 2 Rozdziały 1-5 i 6-9 Wydanie III Pakiet, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Badania i ocena stanu technicznego przewodów kanalizacyjnych, Cezary Madryas, Bogdan Przybyła, Leszek Wysocki, Wydawnictwo DWE
<b>Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Profesjonalne zdjęcia krok po kroku</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Profesjonalne zdjęcia krok po kroku, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Marketing sensoryczny, Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk, Wydawnictwo PWE

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne, Stanisław Adamczak, Włodzimierz Makieła, Wydawnictwo WNT

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe, Marek Wirkus, Anna M. Lis, Wydawnictwo CEDEWU

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami