Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wstęp do prognozowania i symulacji

Wstęp do prognozowania i symulacji

39.90zł
E-biznes relacje z klientem 37.00zł
E-biznes relacje z klientem

Autor: Patrycja Kierzkowska

ISBN: 978-83-246-1116-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2007

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Rozdziały:

1. Rozgrzewka (13)

2. Zapis na newsletter (33)

3. Potwierdzenie zapisu (63)

4. Powitanie (69)

5. Jak pisać dobre newslettery? (75)

6. Raportowanie (103)

7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)

8. Wypisanie z newslettera (123)

9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)

10. Dział kontaktowy w firmie (141)

11. Odpisywanie na e-maile (159)

12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)

13. Czy to się opłaca? (183)

Dodatek: (195)

  • Książki (195)
  • Książki elektroniczne (e-booki) (195)
  • Strony WWW (196)
E-biznes relacje z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-biznes relacje z klientem”, kupili także:

Przykłady obliczeń elementów i połączeń konstrukcji stalowych Tom 4 Konstrukcje budowlane, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP

Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych, Szczygieł Elżbieta, Wydawnictwo WNT

Boska Cząstka Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?, Leon Lederman, Dick Teresi, Wydawnictwo Prószyński

Konstrukcje wsporcze dźwignic, Jan Żmuda, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj</b>, <font color="navy">Scott Surovich, Marc Boorshtein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj, Scott Surovich, Marc Boorshtein, Wydawnictwo Helion
<b>PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera</b>, <font color="navy">Jon Duckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków, Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley, Wydawnictwo Septem

Nauka sukcesu Jak osiągać harmonijny sukces dzięki sprawdzonym zasadom, James Arthur Ray, Wydawnictwo MT Biznes

Tablice informatyczne C# Wydanie III, Krzysztof Rychlicki-Kicior, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami