Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
E-biznes relacje z klientem 37.00zł
E-biznes relacje z klientem

Autor: Patrycja Kierzkowska

ISBN: 978-83-246-1116-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2007

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Rozdziały:

1. Rozgrzewka (13)

2. Zapis na newsletter (33)

3. Potwierdzenie zapisu (63)

4. Powitanie (69)

5. Jak pisać dobre newslettery? (75)

6. Raportowanie (103)

7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)

8. Wypisanie z newslettera (123)

9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)

10. Dział kontaktowy w firmie (141)

11. Odpisywanie na e-maile (159)

12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)

13. Czy to się opłaca? (183)

Dodatek: (195)

  • Książki (195)
  • Książki elektroniczne (e-booki) (195)
  • Strony WWW (196)
E-biznes relacje z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-biznes relacje z klientem”, kupili także:

Piękne paznokcie Pielęgnacja i zdobienie, Aleksandra Sójka, Wydawnictwo RM

Syndrom miłego człowieka Jak osiągnąć sukces pozostając sobą, Russ C. Edelman, Timothy R. Hiltabiddle, Charles C. Manz, Wydawnictwo Onepress

Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?, The Oatmeal, Wydawnictwo Septem
<b>Mechanika materiałów dla studentów budownictwa</b>, <font color="navy">Jerzy Wyrwał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika materiałów dla studentów budownictwa, Jerzy Wyrwał, Wydawnictwo Naukowe PWN

Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu, David Allen, Mike Williams, Mark Wallace, Wydawnictwo Onepress

101 niezwykłych pomysłów na biznes, Grzegorz Marynowicz, Wydawnictwo Onepress

Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu, Marcus Buckingham, Wydawnictwo MT Biznes

Czarodzieje rynku, Jack Schwager, Wydawnictwo Linia

Poligrafia praktyczny przewodnik, Dawid Bann, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami