Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Układy programowalne Pierwsze kroki Wydanie II

Układy programowalne Pierwsze kroki Wydanie II

66.00zł
52.80zł
E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II 39.00zł 28.47zł
E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II

Tytuł: E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II
Autor: Maciej Dutko
ISBN: 978-83-246-5643-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł


Postaw na biznes w sieci!
  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
  • Komunikacja biznesowa z e-klientem
  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
  • Telepraca w biznesie
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • E-marketing
  • Prawo a e-przedsiębiorczość
  • Pomysł na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze.

Spis treści:

Tworzenie sugestywnych ofert (11)

  • Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
  • Dobry lead, czyli nagłówek (19)
  • Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
  • Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
  • Czcionka a "czcionka" (39)
  • Przedstaw się klientowi (42)

10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)

  • Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
  • Ciekawostki na temat błędów (51)
  • 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
  • Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)

Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)

  • Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
  • Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)

"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)

  • "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
  • Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
  • Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
  • Kim jest tajemniczy klient? (94)
  • Jak to zastosować w e-biznesie (96)
  • Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)

Telepraca w biznesie (103)

  • Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
  • Jak to się zaczęło? (104)
  • Czynniki sprzyjające (105)
  • Typy telepracy (107)
  • Telepracownik - kto to taki? (108)
  • Uwarunkowania i bariery (110)
  • Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)

Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)

  • Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
  • 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
  • Chroń swoją konkurencyjność (144)

E-marketing (147)

  • Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
  • Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
  • Promocja w sieci - garść zasad (149)
  • Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
  • Modne słowo - "feedback" (154)

Prawo a e-przedsiębiorczość (157)

  • Przymus wyjątkowości (157)
  • Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
  • Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
  • Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
  • Granice prawne marketingu (164)

Pomysł na e-biznes (171)

  • 10 największych mitów (171)
  • E-niewypały (178)
  • Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)
E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II
Tytuł książki: "E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II"
Autor: Maciej Dutko
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł
Klienci, którzy kupili „E-biznes Poradnik praktyka Wydanie II”, kupili także:
<b>Microsoft PowerPoint 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Cox Joyce, Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft PowerPoint 2013 Krok po kroku, Cox Joyce, Joan Lambert, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Excel 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Curtis D. Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Excel 2013 Krok po kroku, Curtis D. Frye, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Access 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Cox Joyce, Lambert Joan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Access 2013 Krok po kroku, Cox Joyce, Lambert Joan, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Zakończcie ten kryzys!</b>, <font color="navy">Paul Krugman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakończcie ten kryzys!, Paul Krugman, Wydawnictwo Onepress
<b>Ekonomia</b>, <font color="navy">William D. Nordhaus, Paul A. Samuelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Ekonomia, William D. Nordhaus, Paul A. Samuelson, Wydawnictwo Rebis
<b>Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki</b>, <font color="navy">Wilhelm K. Killer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki, Wilhelm K. Killer, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego

Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami