Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Lutowanie bezołowiowe

Lutowanie bezołowiowe

78.00zł
62.40zł
Biznes na Facebooku i nie tylko 49.00zł 39.20zł
Biznes na Facebooku i nie tylko

Tytuł: Biznes na Facebooku i nie tylko
Autor: Tomasz Bonek , Marta Smaga
ISBN: 978-83-264-4387-9
Ilość stron: 180
Data wydania: 08/2013
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł


Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.

Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.

Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
• rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
• marketing i PR w mediach społecznościowych,
• reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
• prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku,
• konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
• sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
• metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
• marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
• prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
• badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
• zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
• prawo autorskie a publikacje w internecie.

Adresaci: To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.

Spis treści:

Zamiast wstępu. Rewolucja mediów społecznościowych

1. Media społecznościowe - nie tylko Facebook i NK
Czym są media społecznościowe?
Rodzaje mediów społecznościowych
Popularność mediów społecznościowych
Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych?
Czy dziś możliwy jest marketing i PR bez mediów społecznościowych?

2. Jak reklamować się w internecie?
Formy reklamy internetowej
Jakie są modele rozliczeń za emisję reklamy?
Jak wybrać właściwą metodę promocji?
Jak badać skuteczność reklamy online?

3. Promocja na Facebooku - dla kogo, kiedy, jak?
Jakie cele można osiągnąć dzięki Facebookowi?
Jak wykorzystać Facebook do wprowadzenia nowego produktu?
Jak przeprowadzić kampanię teaserową?
Jak wykorzystać Facebook przy rebrandingu marki?
Kiedy lepiej zapomnieć o Facebooku?

4. Jak na Facebooku prowadzić dobry fanpage?
Czym jest fanpage?
Jak prowadzić dobry fanpage?
Jak zdobyć fanów i ich angażować?
Co to jest Edge Rank?
Co to jest quality social?
Statystyki profilu

5. Konkursy, aplikacje, reklamy - jak promować profil na Facebooku?
Jak stworzyć dobrą aplikację?
Jak zorganizować konkurs na Facebooku?
Jak kupować reklamę na Facebooku?
Jak na Facebooku dotrzeć do wąskiej grupy docelowej?

6. Sytuacje kryzysowe na Facebooku - jak ich unikać, jak wychodzić z twarzą?
Jak unikać sytuacji kryzysowych?
Jakie skutki może mieć protest internautów na Facebooku?
Jak prowadzić komunikację, by uniknąć kryzysu?

7. Jak promować się na NK?
Czy warto promować się na NK?
Jak prowadzić grupę oficjalną?
Jakie formy reklamy są dostępne na NK?
Jak w niestandardowy sposób zareklamować się na NK?

8. Jak promować się w społecznościach profesjonalistów?
Jaki potencjał mają społeczności specjalistów?
Jakie formy reklamy są dostępne na GoldenLine?
Jak promować się w grupach tematycznych GoldenLine?
Jakie formy reklamy są dostępne na LinkedIn?
Jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
Jakie kampanie niestandardowe można przeprowadzić w LinkedIn?

9. Gdzie jeszcze warto być obecnym?
YouTube - wideo w sieci to potęga
Twitter - mikroblogi to raczej przyszłość
Google+ - potencjał (jeszcze) niewykorzystany
Pinterest - znaki zapytania
Wykop - dzięki niemu zdobędziesz ruch

10. Jak w mediach społecznościowych działa marketing szeptany i wirusowy?
Czym jest marketing szeptany?
Jak o opinię powinien dbać sklep internetowy?
Czym jest marketing wirusowy?

11. Jak prowadzić blog firmowy?
Czym są blogi?
Jak założyć blog?
Po co firmie blog?

12. Jak promować się na blogach?
Jakie są możliwości promowania się w blogosferze?
Niestandardowe akcje promocyjne na blogach
Konkursy na blogach
Jak współpracować z blogerem?

13. Jak badać skuteczność działań promocyjnych w mediach społecznościowych?
Jak bada się efekty promocji online?
Z jakich narzędzi korzystać do monitoringu działań w mediach społecznościowych?

14. Kto ponosi odpowiedzialność za komentarze na forum internetowym oraz na Facebooku?
Przykłady z życia

15. Prawo autorskie a publikacje w internecie
Czym jest utwór?
Prawo autorskie a fanpage
Dozwolony użytek
Skutki bezprawnej publikacji utworu na fanpage'u
Kto może żądać zapłaty wynagrodzenia?
Licencje Creative Commons

16. Co dalej z czołówką mediów społecznościowych w Polsce?
Facebook: lider nadal na plusie
NK: zmierzch dawnego lidera
G+ pod znakiem zapytania
Konkurencja na obrzeżach

Biznes na Facebooku i nie tylko
Tytuł książki: "Biznes na Facebooku i nie tylko"
Autor: Tomasz Bonek , Marta Smaga
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili „Biznes na Facebooku i nie tylko”, kupili także:
<b>Biblia e-biznesu</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Biblia e-biznesu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Prowadź blog! przewodnik dla małych firm</b>, <font color="navy">Andy Wibbels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo HELION
<b>Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes</b>, <font color="navy">Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes, Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Ukryta siła Jak stałem się jednym z najbardziej sprawnych ludzi na świecie i odnalazłem siebie</b>, <font color="navy">Rich Roll</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Ukryta siła Jak stałem się jednym z najbardziej sprawnych ludzi na świecie i odnalazłem siebie, Rich Roll, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Samochody osobowe krajów socjalistycznych</b>, <font color="navy">Zdzisław Podbielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody osobowe krajów socjalistycznych, Zdzisław Podbielski, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
1 x Od Facebooka do post-przyjaźni Współczesne przeobrażenia bliskich relacji
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz Wolters
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz LexisNexis
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz Wydanie 3
1 x Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie
1 x Joomla! Ćwiczenia Oficjalny podręcznik
1 x Drupal 7 Wprowadzenie
1 x Joomla! Tworzenie stron WWW Szybki start
1 x Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem Wydanie 2
1 x Wybrane metody badania materiałów Badanie metali i stopów
788.54zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Wstęp do informatyki kwantowej

Wstęp do informatyki kwantowej

44.00zł
32.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami