Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

79.80zł
59.85zł
Biznes w internecie 49.00zł
Biznes w internecie

Tytuł: Biznes w internecie
Autor: Tomasz Bonek , Marta Smaga
ISBN: 978-83-264-3830-1
Ilość stron: 212
Data wydania: 12/2012
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych.

Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:
• Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
• Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?
• W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
• Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?
• Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?

Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.

Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.

Adresaci: Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.

Biznes w internecie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biznes w internecie”, kupili także:

Biznes na Facebooku i nie tylko, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mikrobiologia techniczna Tom 2 Mikroorganizmy w biotechnologii, ochronie środowiska i produkcji żywności, Zdzisława Libudzisz, Krystyna Kowal, Zofia Żakowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca

Metalowe materiały inżynierskie, Leszek A. Dobrzański, Wydawnictwo WNT

Skoda Felicia, Mario René Cedrych, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami