Tytuł: | Biznes w internecie | Autor: | Tomasz Bonek , Marta Smaga | ISBN: | 978-83-264-3830-1 | Ilość stron: | 212 | Data wydania: | 12/2012 | Format: | 16.5x24.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 49.00zł |
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych.
Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: • Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? • Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? • W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? • Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? • Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?
Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.
Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.
Adresaci: Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.
Biznes w internecie --- Pozycja niedostępna.---
|