Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C++ » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-643 Konfigurowanie infrastruktury aplikacji w Windows Server 2008 Egzamin MCTS 70-643

Training Kit 70-643 Konfigurowanie infrastruktury aplikacji w Windows Server 2008 Egzamin MCTS 70-643

187.95zł
140.96zł
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II 149.00zł
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II

Tytuł: C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II
Autor: Nicolai M. Josuttis
ISBN: 978-83-246-5576-2
Ilość stron: 1120
Data wydania: 04/2014 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł


Lektura obowiązkowa dla każdego programisty C++!

Pomimo olbrzymiej konkurencji ze strony platformy .NET oraz języka Java, język C++ wciąż jest niezastąpiony w wielu dziedzinach. Wszędzie tam, gdzie wymagane są najwyższa wydajność, pełna kontrola nad sprzętem oraz przewidywalność, C++ jest bezkonkurencyjny. Biblioteka standardowa C++ to zestaw klas i interfejsów, które w znaczny sposób zwiększają możliwości tego języka. Warto wykorzystać jej potencjał!

Biblioteka standardowa C++ poza wieloma niewątpliwymi zaletami ma jedną poważną wadę - jest trudna do opanowania. Właśnie dlatego potrzebny Ci jest ten podręcznik! W trakcie lektury poznasz nowe elementy języka C++ w wersji 11. Następnie dowiesz się, czym jest standardowa biblioteka szablonów (STL), oraz zobaczysz, jak wykorzystać w codziennej pracy: mapy, multimapy, iteratory, listy oraz wiele innych elementów.

Na sam koniec nauczysz się poprawnie korzystać ze współbieżności oraz tworzyć aplikacje obsługujące różne wersje językowe. Każdy z komponentów biblioteki został dokładnie przedstawiony: z opisem przeznaczenia, przykładami oraz problemami, których może przysporzyć. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty C++!

Dzięki tej książce:
• poznasz nowości języka C++ w wersji 11
• wykorzystasz możliwości kontenerów STL
• zrozumiesz zastosowanie iteratorów
• zobaczysz na praktycznych przykładach, jak działają komponenty
• błyskawicznie opanujesz możliwości biblioteki standardowej C++

Odkryj potęgę C++!

Spis treści:

1. O książce (25)
1.1. Dlaczego powstała ta książka? (25)
1.2. Co należy wiedzieć przed przystąpieniem do lektury tej książki? (26)
1.3. Styl i struktura książki (26)
1.4. Jak czytać tę książkę? (30)
1.5. Stan obecny (30)
1.6. Przykładowy kod i dodatkowe informacje (30)

2. Wprowadzenie do języka C++ i biblioteki standardowej (31)
2.1. Historia standardów C++ (31)
2.1.1. Typowe pytania o standard C++11 (32)
2.1.2. Zgodność pomiędzy C++11 i C++98 (34)
2.2. Złożoność algorytmów a notacja O (34)

3. Nowe elementy języka (37)
3.1. Nowe elementy języka C++11 (37)
3.2. Starsze "nowości" języka C++ (59)

4. Pojęcia ogólne (65)
4.1. Przestrzeń nazw std (65)
4.2. Pliki nagłówkowe (66)
4.3. Obsługa błędów i wyjątków (68)
4.4. Obiekty wywoływalne (82)
4.5. Wielowątkowość i współbieżność (83)
4.6. Alokatory (85)

5. Narzędzia (87)
5.1. Pary i krotki (88)
5.2. Inteligentne wskaźniki (103)
5.3. Ograniczenia liczbowe (145)
5.4. Cechy typowe i narzędzia pracy z typami (152)
5.5. Funkcje pomocnicze (165)
5.6. Statyczna arytmetyka liczb wymiernych - klasa ratio<> (170)
5.7. Zegary i czasomierze (174)
5.8. Pliki nagłówkowe , oraz (192)

6. Standardowa biblioteka szablonów (STL) (197)
6.1. Składniki biblioteki STL (198)
6.2. Kontenery (199)
6.3. Iteratory (223)
6.4. Algorytmy (234)
6.5. Adaptatory iteratorów (245)
6.6. Własne uogólnione operacje na kontenerach (251)
6.7. Algorytmy modyfikujące (252)
6.8. Funkcje jako argumenty algorytmów (259)
6.9. Stosowanie lambd (263)
6.10. Obiekty funkcyjne (267)
6.11. Elementy kontenerów (278)
6.12. Obsługa błędów i wyjątków wewnątrz biblioteki STL (280)
6.13. Rozbudowa biblioteki STL (286)

7. Kontenery STL (289)
7.1. Wspólne cechy i operacje kontenerów (290)
7.2. Tablice (298)
7.3. Wektory (307)
7.4. Kolejki o dwóch końcach (321)
7.5. Listy (328)
7.6. Listy jednokierunkowe (338)
7.7. Zbiory i wielozbiory (352)
7.8. Mapy oraz multimapy (369)
7.9. Kontenery nieuporządkowane (391)
7.10. Inne kontenery STL (421)
7.11. Implementacja semantyki referencji (425)
7.12. Kiedy stosować poszczególne kontenery? (428)

8. Składowe kontenerów STL (435)
8.1. Definicje typów (435)
8.2. Operacje tworzenia, kopiowania i niszczenia (438)
8.3. Operacje niemodyfikujące (442)
8.4. Operacje przypisania (446)
8.5. Bezpośredni dostęp do elementów (448)
8.6. Operacje generujące iteratory (450)
8.7. Wstawianie i usuwanie elementów (452)
8.8. Specjalne funkcje składowe list (462)
8.9. Interfejsy strategii obsługi kontenerów (470)
8.10. Obsługa alokatorów (474)

9. Iteratory STL (479)
9.1. Pliki nagłówkowe iteratorów (479)
9.2. Kategorie iteratorów (479)
9.3. Pomocnicze funkcje iteratorów (488)
9.4. Adaptatory iteratorów (494)
9.5. Cechy typowe iteratorów (512)
9.6. Iteratory definiowane przez użytkownika (516)

10. Obiekty funkcyjne STL i lambdy (521)
10.1. Pojęcie obiektów funkcyjnych (521)
10.2. Predefiniowane obiekty funkcyjne i obiekty wiązania wywołania (531)
10.3. Lambdy (544)

11. Algorytmy STL (551)
11.1. Pliki nagłówkowe algorytmów (551)
11.2. Przegląd algorytmów (552)
11.3. Funkcje pomocnicze (564)
11.4. Algorytm for_each() (566)
11.5. Algorytmy niemodyfikujące (570)
11.6. Algorytmy modyfikujące (599)
11.7. Algorytmy usuwające (615)
11.8. Algorytmy mutujące (623)
11.9. Algorytmy sortujące (634)
11.10. Algorytmy przeznaczone dla zakresów posortowanych (645)
11.11. Algorytmy numeryczne (659)

12. Kontenery specjalne (667)
12.1. Stosy (668)
12.2. Kolejki (673)
12.3. Kolejki priorytetowe (676)
12.4. Adaptatory kontenerów w szczegółach (680)
12.5. Kontener bitset (684)

13. Łańcuchy znakowe (689)
13.1. Przeznaczenie klas łańcuchów znakowych (690)
13.2. Opis klas reprezentujących łańcuchy znakowe (699)
13.3. Klasa string w szczegółach (731)

14. Wyrażenia regularne (759)
14.1. Interfejs dopasowywania i wyszukiwania wyrażeń regularnych (759)
14.2. Obsługa podwyrażeń (762)
14.3. Iteratory dopasowań (768)
14.4. Iteratory podciągów (769)
14.5. Zastępowanie wyrażeń regularnych (771)
14.6. Flagi wyrażeń regularnych (773)
14.7. Wyjątki związane z wyrażeniami regularnymi (777)
14.8. Gramatyka wyrażeń regularnych ECMAScript (779)
14.9. Inne gramatyki (781)
14.10. Sygnatury podstawowych funkcji (782)

15. Obsługa wejścia-wyjścia z wykorzystaniem klas strumieniowych (785)
15.1. Podstawy strumieni wejścia-wyjścia (786)
15.2. Podstawowe obiekty oraz klasy strumieniowe (790)
15.3. Standardowe operatory strumieniowe << oraz >> (796)
15.4. Stany strumieni (802)
15.5. Standardowe funkcje wejścia-wyjścia (812)
15.6. Manipulatory (820)
15.7. Formatowanie (825)
15.8. Umiędzynarodawianie (837)
15.9. Dostęp do plików (838)
15.10. Klasy strumieni dla łańcuchów znakowych (850)
15.11. Operatory wejścia-wyjścia dla typów zdefiniowanych przez użytkownika (858)
15.12. Łączenie strumieni wejściowych oraz wyjściowych (867)
15.13. Klasy bufora strumienia (874)
15.14. Kwestie wydajności (893)

16. Umiędzynarodowienie (899)
16.1. Kodowanie znaków i zestawy znaków (901)
16.2. Pojęcie obiektów ustawień lokalnych (909)
16.3. Klasa locale w szczegółach (919)
16.4. Klasa facet w szczegółach (922)

17. Komponenty numeryczne (963)
17.1. Liczby i rozkłady losowe (963)
17.2. Liczby zespolone (981)
17.3. Globalne funkcje numeryczne (997)
17.4. Klasa valarray (999)

18. Współbieżność (1001)
18.1. Interfejs wysokiego poziomu: async() i futury (1003)
18.2. Interfejs niskiego poziomu: wątki i promesy (1021)
18.3. Uruchamianie wątku w szczegółach (1030)
18.4. Synchronizacja wątków, czyli największy problem współbieżności (1040)
18.5. Muteksy i blokady (1049)
18.6. Zmienne warunkowe (1063)
18.7. Atomowe typy danych (1072)

19. Alokatory (1085)
19.1. Wykorzystywanie alokatorów przez programistów aplikacji (1085)
19.2. Alokator definiowany przez użytkownika (1086)
19.3. Wykorzystywanie alokatorów przez programistów bibliotek (1088)

C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II”, kupili także:
<b>Git Rozproszony system kontroli wersji</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Git Rozproszony system kontroli wersji, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost</b>, <font color="navy">Bjorn Karlsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost, Bjorn Karlsson, Wydawnictwo HELION
<b>Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14, Scott Meyers, Wydawnictwo APN Promise
<b>Java Kompendium programisty. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Kompendium programisty. Wydanie VIII, Herbert Schildt, Wydawnictwo HELION
<b>C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów, Scott Meyers, Wydawnictwo HELION
<b>Hadoop. Kompletny przewodnik. Analiza i przechowywanie danych</b>, <font color="navy">Tom White</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hadoop. Kompletny przewodnik. Analiza i przechowywanie danych, Tom White, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Pi razy drzwi czyli dziwne przypadki matematyki

Pi razy drzwi czyli dziwne przypadki matematyki

37.90zł
30.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION

piątek, 14 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami