Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Motolotniarstwo dla każdego

Motolotniarstwo dla każdego

52.50zł
44.63zł
Biblia sprzedaży. Wydanie I 79.00zł
Biblia sprzedaży. Wydanie I

Tytuł: Biblia sprzedaży. Wydanie I
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-5151-1
Ilość stron: 472
Data wydania: 04/2013
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł


Handlowa prawda objawiona.

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem - mową ciała - stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.

Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity.

Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody.

To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy.

Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji.

Idźcie zatem i sprzedawajcie.

Spis treści:

KSIĘGA WEJŚCIA

  • KW.I. GENEZA (11)
  • KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (11)
  • KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (18)
  • KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (19)

KSIĘGA PRZYCZYNY

Część I. Jak i Dlaczego (27)

  • KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (28)
  • KP.I.2. O CO PYTAĆ? (34)
  • KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (38)

Część II. Z dystansu (41)

  • KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (42)
  • KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (49)

Część III. U źródeł (53)

  • KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (54)
  • KP.III.2. PERCEPCJA (61)

Część IV. Główny nurt (68)

  • KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (68)
  • KP.IV.2. WARTOŚCI (71)
  • KP.IV.3. PRZEKONANIA (81)
  • KP.IV.4. POTRZEBY (111)
  • KP.IV.5. METAPROGRAMY (126)

Część V. Otwórz oczy! (139)

  • KP.V.1. ZMYSŁY (140)
  • KP.V.2. KONCENTRACJA (142)
  • KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (149)
  • KP.V.4. JĘZYK (167)

Część VI. Podróż do przyszłości (175)

  • KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (176)
  • KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (179)
  • KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (186)

KSIĘGA METODY

Część I. Dlaczego lubimy kupować i nie lubimy, jak się nam sprzedaje (201)

  • KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (202)
  • KM.I.2. POTRZEBY (204)

Część II. Od czego zacząć? (222)

  • KM.II.1. PIERWSZY KROK (223)
  • KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (228)
  • KM.II.3. SIANIE (233)

Część III. Właściwe podejście do sprzedaży (251)

  • KM.III.1. TWÓJ KLIENT (252)
  • KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (256)

Część IV. Telefon (263)

  • KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (264)
  • KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (267)
  • KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (292)

Część V. Spotkanie handlowe (300)

  • KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (303)
  • KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (317)
  • KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (330)
  • KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (335)
  • KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (342)
  • KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (348)
  • KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (351)
  • KM.V.8. PODSUMOWANIE (363)

Część VI. Wzorzec Pytań Prowadzących (WPP) (366)

  • KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (367)
  • KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (369)
  • KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (377)

KSIĘGA DROGI

Część I. Dokąd zmierza sprzedaż? (385)

  • KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (386)
  • KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (388)

Część II. WIELKIE TRENDY (399)

  • KD.II.1. NETWORK MARKETING (400)
  • KD.II.2. E-COMMERCE (423)

KSIĘGA PASJI

  • KP.I. CZYM JEST PASJA? (427)
  • KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (432)
  • KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (448)
  • KP.IV. TROCHĘ ETYKI (465)
  • KP.V. AKADEMIA HANDLOWA (467)
Biblia sprzedaży. Wydanie I
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Biblia sprzedaży. Wydanie I”, kupili także:

HR Business Partner Rola - Funkcje - perspektywy, Karina Popieluch, Wydawnictwo Naukowe PWN

CakePHP 1.3 Programowanie aplikacji Receptury, Mariano Iglesias, Wydawnictwo Helion

Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Konkursy matematyczne dla gimnazjum, Zofia Narojczyk, Jadwiga Sterczewska, Wydawnictwo Aksjomat

Tajemnica Pustej Ziemi, Alec Maclellan, Wydawnictwo Amber

Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino, Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, Susan Hinton,, Wydawnictwo Helion

Udoskonalanie zabezpieczeń aplikacji i serwerów internetowych Zagrożenia i środki zaradcze, J.D. Meirer, Alex Mackman, Srinath Vasireddy, Michael Dunner, Ray Esca, Wydawnictwo Microsoft Press

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo, Reid Hoffman, Ben Casnocha, Wydawnictwo Onepress

JavaScript. Wyrażenia regularne dla programistów, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami