Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone 79.00zł 59.25zł
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-2462-6
Ilość stron: 504
Data wydania: 03/2016 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”.

Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować.

A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy - handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.

Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży.

Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga - Księga Pasji - stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.

Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.

Spis treści:

Wstęp do wydania drugiego (9)

KSIĘGA WEJŚCIA

  • KW.I. GENEZA (13)
  • KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (13)
  • KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (20)
  • KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (22)
KSIĘGA PRZYCZYNY

CZĘŚĆ I. JAK I DLACZEGO (31)

  • KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (32)
  • KP.I.2. O CO PYTAĆ? (38)
  • KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (42)
CZĘŚĆ II. Z DYSTANSU (45)

  • KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (46)
  • KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (53)
CZĘŚĆ III. U ŹRÓDEŁ (57)

  • KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (58)
  • KP.III.2. PERCEPCJA (66)
CZĘŚĆ IV. GŁÓWNY NURT (73)

  • KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (74)
  • KP.IV.2. WARTOŚCI (76)
  • KP.IV.3. PRZEKONANIA (87)
  • KP.IV.4. POTRZEBY (118)
  • KP.IV.5. METAPROGRAMY (133)
CZĘŚĆ V. OTWÓRZ OCZY! (145)

  • KP.V.1. ZMYSŁY (146)
  • KP.V.2. KONCENTRACJA (148)
  • KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (155)
  • KP.V.4. JĘZYK (173)
CZĘŚĆ VI. PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI (181)

  • KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (182)
  • KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (185)
  • KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (192)
KSIĘGA METODY

CZĘŚĆ I. DLACZEGO LUBIMY KUPOWAĆ I NIE LUBIMY, JAK SIĘ NAM SPRZEDAJE (207)

  • KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (208)
  • KM.I.2. POTRZEBY (210)
CZĘŚĆ II. OD CZEGO ZACZĄĆ? (229)

  • KM.II.1. PIERWSZY KROK (230)
  • KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (235)
  • KM.II.3. SIANIE (241)
CZĘŚĆ III. WŁAŚCIWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY (259)

  • KM.III.1. TWÓJ KLIENT (260)
  • KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (264)
CZĘŚĆ IV. TELEFON (271)

  • KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (272)
  • KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (275)
  • KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (300)
CZĘŚĆ V. SPOTKANIE HANDLOWE (309)

  • KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (312)
  • KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (326)
  • KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (339)
  • KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (345)
  • KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (352)
  • KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (359)
  • KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (362)
  • KM.V.8. PODSUMOWANIE (374)
CZĘŚĆ VI. WZORZEC PYTAŃ PROWADZĄCYCH (WPP) (377)

  • KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (378)
  • KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (381)
  • KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (388)
CZĘŚĆ VII. KLIENT NIEZADOWOLONY... (393)

  • KM.VII.1. W PIERWSZYM ODRUCHU (394)
  • KM.VII.2. PRAWA KLIENTA (396)
  • KM.VII.3. JAK TO ZAŁATWIĆ? (402)
KSIĘGA DROGI

CZĘŚĆ I. DOKĄD ZMIERZA SPRZEDAŻ? (413)

  • KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (414)
  • KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (417)
CZĘŚĆ II. WIELKIE TRENDY (427)

  • KD.II.1. NETWORK MARKETING (428)
  • KD.II.2. E-COMMERCE (451)
KSIĘGA PASJI

  • KP.I. CZYM JEST PASJA? (457)
  • KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (462)
  • KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (479)
  • KP.IV. TROCHĘ ETYKI (495)
  • KP.V. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE (498)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Renault Megane modele 1995-1998, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Palność polimerów i materiałów polimerowych, Janowska Grażyna, Przygocki Władysław, Włochowicz Andrzej, Wydawnictwo WNT
<b>Projektowanie lotnisk i portów lotniczych</b>, <font color="navy">Piotr Nita</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Projektowanie lotnisk i portów lotniczych, Piotr Nita, Wydawnictwo WKiŁ

Maszynoznawstwo WNT, Witold Biały, Wydawnictwo WNT

Java Receptury Wydanie III, Ian F. Darwin, Wydawnictwo Helion

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Prószyński

Tworzenie stron WWW Praktyczny kurs Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Chemia ogólna Tom 2 Cząsteczki materia reakcje, Loretta Jones, Peter William Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

Reklama internetowa, Agnieszka Leśniewska, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami