Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone 79.00zł 59.25zł
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-2462-6
Ilość stron: 504
Data wydania: 03/2016 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”.

Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować.

A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy - handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.

Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży.

Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga - Księga Pasji - stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.

Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.

Spis treści:

Wstęp do wydania drugiego (9)

KSIĘGA WEJŚCIA

  • KW.I. GENEZA (13)
  • KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (13)
  • KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (20)
  • KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (22)
KSIĘGA PRZYCZYNY

CZĘŚĆ I. JAK I DLACZEGO (31)

  • KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (32)
  • KP.I.2. O CO PYTAĆ? (38)
  • KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (42)
CZĘŚĆ II. Z DYSTANSU (45)

  • KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (46)
  • KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (53)
CZĘŚĆ III. U ŹRÓDEŁ (57)

  • KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (58)
  • KP.III.2. PERCEPCJA (66)
CZĘŚĆ IV. GŁÓWNY NURT (73)

  • KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (74)
  • KP.IV.2. WARTOŚCI (76)
  • KP.IV.3. PRZEKONANIA (87)
  • KP.IV.4. POTRZEBY (118)
  • KP.IV.5. METAPROGRAMY (133)
CZĘŚĆ V. OTWÓRZ OCZY! (145)

  • KP.V.1. ZMYSŁY (146)
  • KP.V.2. KONCENTRACJA (148)
  • KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (155)
  • KP.V.4. JĘZYK (173)
CZĘŚĆ VI. PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI (181)

  • KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (182)
  • KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (185)
  • KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (192)
KSIĘGA METODY

CZĘŚĆ I. DLACZEGO LUBIMY KUPOWAĆ I NIE LUBIMY, JAK SIĘ NAM SPRZEDAJE (207)

  • KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (208)
  • KM.I.2. POTRZEBY (210)
CZĘŚĆ II. OD CZEGO ZACZĄĆ? (229)

  • KM.II.1. PIERWSZY KROK (230)
  • KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (235)
  • KM.II.3. SIANIE (241)
CZĘŚĆ III. WŁAŚCIWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY (259)

  • KM.III.1. TWÓJ KLIENT (260)
  • KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (264)
CZĘŚĆ IV. TELEFON (271)

  • KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (272)
  • KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (275)
  • KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (300)
CZĘŚĆ V. SPOTKANIE HANDLOWE (309)

  • KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (312)
  • KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (326)
  • KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (339)
  • KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (345)
  • KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (352)
  • KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (359)
  • KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (362)
  • KM.V.8. PODSUMOWANIE (374)
CZĘŚĆ VI. WZORZEC PYTAŃ PROWADZĄCYCH (WPP) (377)

  • KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (378)
  • KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (381)
  • KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (388)
CZĘŚĆ VII. KLIENT NIEZADOWOLONY... (393)

  • KM.VII.1. W PIERWSZYM ODRUCHU (394)
  • KM.VII.2. PRAWA KLIENTA (396)
  • KM.VII.3. JAK TO ZAŁATWIĆ? (402)
KSIĘGA DROGI

CZĘŚĆ I. DOKĄD ZMIERZA SPRZEDAŻ? (413)

  • KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (414)
  • KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (417)
CZĘŚĆ II. WIELKIE TRENDY (427)

  • KD.II.1. NETWORK MARKETING (428)
  • KD.II.2. E-COMMERCE (451)
KSIĘGA PASJI

  • KP.I. CZYM JEST PASJA? (457)
  • KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (462)
  • KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (479)
  • KP.IV. TROCHĘ ETYKI (495)
  • KP.V. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE (498)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Organizacja spotkań biznesowych, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie projektami Sztuka przetrwania, Richard Jones, Wydawnictwo MT Biznes

Joomla! system zarządzania treścią, Hagen Graf, Wydawnictwo Helion
<b>Ukryte nawyki geniuszy. Więcej niż talent, IQ i determinacja - odkrycie sekretu wielkości</b>, <font color="navy">Craig Wright</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ukryte nawyki geniuszy. Więcej niż talent, IQ i determinacja - odkrycie sekretu wielkości, Craig Wright, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury, Ewa Ostapowicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Architektura Lean w projektach Agile, James O. Coplien, Gertrud Bjornvig, Wydawnictwo Helion

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka, Walt Kester, Wydawnictwo BTC

Praktyczne aspekty sprawozdawczości przepływów pieniężnych + CD, Ewa Śnieżek, Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Graficzne wyświetlacze LCD w przykładach, Tomasz Jabłoński, Wydawnictwo BTC

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami