Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku

Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku

89.98zł
71.98zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-5887-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi.

Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.

Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:
• korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
• skonstruować kuszący nagłówek
• napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
• wyróżnić się na tle konkurencji
• żonglować słowami w mediach społecznościowych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Dawna medycyna Jej tajemnica i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Nowoczesna kryptografia Praktyczne wprowadzenie do szyfrowania, Jean-Philippe Aumasson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami</b>, <font color="navy">Russell Brunson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami, Russell Brunson, Wydawnictwo Onepress

Rynki instrumenty i instytucje finansowe Wydanie II, Jan Czekaj, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii, Henryk Kowgier, Wydawnictwo WNT

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz Przewodnik dla liderów zmian, Kaihan Krippendorff, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II</b>, <font color="navy">Massimo Banzi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II, Massimo Banzi, Wydawnictwo Promise

C# 8.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych oraz biurowych, Ian Griffiths, Wydawnictwo Helion
<b>Skuteczna reklama na LinkedIn</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczna reklama na LinkedIn, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami