Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

69.30zł
56.13zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-5887-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi.

Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.

Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:
• korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
• skonstruować kuszący nagłówek
• napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
• wyróżnić się na tle konkurencji
• żonglować słowami w mediach społecznościowych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone”, kupili także:
<b>Detekcja sygnałów optycznych Wydanie II</b>, <font color="navy">Zbigniew Bielecki, Antoni Rogalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Detekcja sygnałów optycznych Wydanie II, Zbigniew Bielecki, Antoni Rogalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile, Mark Schwartz, Wydawnictwo Helion

PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników, Maciej Olech, Wydawnictwo BTC

Poradnik tokarza Wydanie XII, Karol Dudik, Eugeniusz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Układy mikroprocesorowe, Ryszard Krzyżanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie w języku Ruby Mikrousługi i konteneryzacja, Michał Sobczak, Wydawnictwo Helion

Zjawiska na niebie gwiaździstym Jak obserwować i rozumieć ruchy ciał niebieskich, Walter Kraul, Wydawnictwo Impuls
<b>Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone</b>, <font color="navy">Katarzyna Pietroń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone, Katarzyna Pietroń, Wydawnictwo Onepress

Mosty Przemiany w projektowaniu i technologiach budowy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami