Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

79.80zł
63.84zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-5887-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi.

Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.

Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:
• korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
• skonstruować kuszący nagłówek
• napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
• wyróżnić się na tle konkurencji
• żonglować słowami w mediach społecznościowych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Coaching zespołowy. Praktyczny przewodnik dla liderów, trenerów, konsultantów i nauczycieli, Rafał Szewczak, Joanna Grela, Michał Bloch, Wydawnictwo Onepress
<b>Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń</b>, <font color="navy">Michał Wawrzyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń, Michał Wawrzyniak, Wydawnictwo Onepress

Geodezja inżynieryjno-drogowa, Stefan Przewłocki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputer PC poradnik kupującego, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie IV, Eric A. Meyer, Estelle Weyl, Wydawnictwo Helion

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, Alina Wheeler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Blender Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu Praktyczne projekty, Jarosław Kolmaga, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do uczenia maszynowego według Esposito, Dino Esposito , Francesco Esposito, Wydawnictwo Promise

Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik, René Degelmann, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami