Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Programowanie ekstremalne w C#

Programowanie ekstremalne w C#

60.90zł
51.77zł
Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną! 39.90zł 28.33zł
Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!

Tytuł: Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-2700-9
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze!

Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy.

Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań.

Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!
Tytuł książki: "Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną!”, kupili także:
<b>Linux Server. Bezpieczeństwo i ochrona sieci</b>, <font color="navy">Chris Binnie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Server. Bezpieczeństwo i ochrona sieci, Chris Binnie, Wydawnictwo HELION
<b>Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania</b>, <font color="navy">Andy Oram, Greg Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania, Andy Oram, Greg Wilson, Wydawnictwo HELION
<b>Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Jakub Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II, Bartosz Danowski, Jakub Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Socjologia</b>, <font color="navy">Anthony Giddens , Philip W. Sutton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Socjologia, Anthony Giddens , Philip W. Sutton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w</b>, <font color="navy">Tomasz Stopka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext
<b>Odkrycie grobowca Tutanchamona Wydanie III</b>, <font color="navy">Howard Carter ,  A. C. Mace</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Odkrycie grobowca Tutanchamona Wydanie III, Howard Carter , A. C. Mace, Wydawnictwo Amber
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami