Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mosty dla pieszych

Mosty dla pieszych

99.75zł
74.81zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! 39.90zł 9.98zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Tytuł: BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
ISBN: 978-83-246-3419-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

Rozdziały:
1. Hierarchia zakupów (13)
2. O ekspertach słów kilka (16)
3. Luka zaufania (19)
4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)
5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)
6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)
7. Pozyskaj i bądź (31)
8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)
9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)
10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)
11. Tworzenie platform społecznościowych (42)
12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)
13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)
14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)
15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)
16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)
17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)
18. Tassimo (71)
19. Twitter lokalnie (74)
20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)
21. Naked Pizza (80)
22. Nie karm trolla (82)
23. Tweetathon (85)
24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)
25. CAPTCHA (98)
26. Luka doznaniowa (101)
27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)
28. Mieszanie kawy (105)
29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)
30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)
31. Zappos (115)
32. Rockport (119)
33. FreshBooks (121)
34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)
35. Przejrzystość i autentyzm (126)
36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)
37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)
38. Partnerzy marketingowi (132)
39. Referencje (134)
40. Bestsellery (136)
41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)
42. Walmart? Jesteście tam? (140)
43. Nowe pomysły (142)
44. Realizacja pomysłów (145)
45. Seminaria tradycyjne (149)
46. Teleseminaria (153)
47. Teleszczyty (156)
48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)
49. Marketing wirusowy (164)
50. BezMarketing incognito (185)
51. Jak to działa w praktyce (190)
52. Lush (193)
53. Targi (195)
54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)
55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)
56. BezKoniec

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Tytuł książki: "BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!"
Autor: Scott Stratten
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!”, kupili także:
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

219.00zł
162.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami