Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0 vademecum administratora

Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0 vademecum administratora

71.40zł
57.12zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! 39.90zł 9.98zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Tytuł: BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
ISBN: 978-83-246-3419-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

Rozdziały:
1. Hierarchia zakupów (13)
2. O ekspertach słów kilka (16)
3. Luka zaufania (19)
4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)
5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)
6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)
7. Pozyskaj i bądź (31)
8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)
9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)
10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)
11. Tworzenie platform społecznościowych (42)
12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)
13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)
14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)
15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)
16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)
17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)
18. Tassimo (71)
19. Twitter lokalnie (74)
20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)
21. Naked Pizza (80)
22. Nie karm trolla (82)
23. Tweetathon (85)
24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)
25. CAPTCHA (98)
26. Luka doznaniowa (101)
27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)
28. Mieszanie kawy (105)
29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)
30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)
31. Zappos (115)
32. Rockport (119)
33. FreshBooks (121)
34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)
35. Przejrzystość i autentyzm (126)
36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)
37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)
38. Partnerzy marketingowi (132)
39. Referencje (134)
40. Bestsellery (136)
41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)
42. Walmart? Jesteście tam? (140)
43. Nowe pomysły (142)
44. Realizacja pomysłów (145)
45. Seminaria tradycyjne (149)
46. Teleseminaria (153)
47. Teleszczyty (156)
48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)
49. Marketing wirusowy (164)
50. BezMarketing incognito (185)
51. Jak to działa w praktyce (190)
52. Lush (193)
53. Targi (195)
54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)
55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)
56. BezKoniec

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Tytuł książki: "BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!"
Autor: Scott Stratten
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!”, kupili także:
<b>e-Publikacje w InDesign CS6: Projektowanie i tworzenie publikacji cyfrowych dla tabletów, czytników, smartfonów i innych</b>, <font color="navy">Pariah Burke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
e-Publikacje w InDesign CS6: Projektowanie i tworzenie publikacji cyfrowych dla tabletów, czytników, smartfonów i innych, Pariah Burke, Wydawnictwo APN Promise
<b>Plan B Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu</b>, <font color="navy">John Mullins, Randy Komisar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Plan B Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu, John Mullins, Randy Komisar, Wydawnictwo Onepress
<b>Podręcznik projektanta gazet</b>, <font color="navy">Tim Harrower</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Ex-press</font>
Podręcznik projektanta gazet, Tim Harrower, Wydawnictwo Ex-press
<b>Antyki Poradnik kolekcjonera</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Antyki Poradnik kolekcjonera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady
<b>Anatomia w treningu siłowym i fitness dla kobiet</b>, <font color="navy">Mark Vella</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w treningu siłowym i fitness dla kobiet, Mark Vella, Wydawnictwo Muza
<b>C i C++ Bezpieczne programowanie Receptury</b>, <font color="navy">John Viega, Matt Messier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C i C++ Bezpieczne programowanie Receptury, John Viega, Matt Messier, Wydawnictwo HELION
<b>Video marketing nie tylko na YouTube</b>, <font color="navy">Magdalena Daniłoś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Video marketing nie tylko na YouTube, Magdalena Daniłoś, Wydawnictwo Onepress
<b>Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy</b>, <font color="navy">Arkadiusz Manikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy, Arkadiusz Manikowski, Wydawnictwo Difin
<b>House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany</b>, <font color="navy">Ted Cascio, Leonard L. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany, Ted Cascio, Leonard L. Martin, Wydawnictwo Editio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

43.05zł
31.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

niedziela, 21 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami